Influència i persuasió

53 recursos i/o accions formatives relacionades

Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Emma Giner sobre positivitat

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Laura Rossell sobre el pessimisme i els pessimistes

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Reichel Delgado sobre l'optimisme i els optimistes.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Yolanda Núñez sobre els realistes.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Laura Rossell sobre els negatius.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Sònia Tapiolas sobre el somriure.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Maria Teixidor sobre amabilitat altruista.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Tomàs Navarro sobre parlar-se bé a un mateix.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Marta Pontnou sobre el "vestit de truita".

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Ruth Gumbau sobre les misèries.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Laura Andrés sobre el "flow" .

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conversa amb Laura Gascón sobre comunicació positiva.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

Andrea Vilallonga conclou , donant les idees clau, aquesta sèrie de pòdasts a l'entorn de la comunicació positiva.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Entrevista
Format
Àudio
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2270.jpg

Descobreix com elaborar les presentacions més atractives de les teves presentacions. Genially és l'eina.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

1 hora 1 habilitat
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF001_basica.jpg

Lliçó magistral per aprendre en només una hora com crear infografies.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2023.

1 hora 1 habilitat
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Resource new until
Nou
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF001_basica.jpg

Els 4 mòduls del recurs, d'entre 1:30 i 3 h, fan un recorregut des de la conceptualització i ús d'aquest tipus de document, fins a saber les claus per a la seva adequada redacció, disseny i publicació. Els continguts teòrics de cada mòdul, que es presenten en formats variats, conclouen en petits exercicis que ajuden a consolidar els aprenentatges més bàsics.

Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2290.jpg

Aquest recurs t'ofereix una bona introducció al disseny gràfic digital, des dels elements bàsics a tenir en compte, els recursos web, el tractament i retoc d'imatges i del color, les imatges vectorials i la maquetació de continguts.

Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Aquest material ens presenta les pautes bàsiques per a elaborar material de difusió jugant amb elements essencials del disseny gràfic. Des de la importància de definir el públic a qui ens adrecem a la tria de tipografia, colors i imatges tenint en compte allò que comporta aquesta tria, el material ens acompanya a prendre les decisions per obtenir el resultat desitjat.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a principal objectiu aprendre a fer infografies i visualitzacions per tal de millorar la presentació, comunicació i difusió de la informació i mostrar les dades de manera ordenada, creativa i molt visual.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Amb aquest recurs aprendrem com crear infografies interactives, una forma de presentar informació de forma visual i concisa, permetent que el lector navegui per aquesta mentre interactua amb diversos elements.
Descobrirem què són i quan fer servir aquest tipus d'infografies i veurem com pots crear les teves pròpies infografies interactives.
Conté 4 blocs (comença, crea, dissenya, sorprèn) cadascuna de les quals conté:
un vídeo, un document en PDF amb tots els continguts i alguns enllaços d’interès.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2306.jpg

Què és la gamificació? La docent Esther Hierro ens explica en què consisteix i com aplicar el poder del joc en l'aprenentatge.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

1 hora 1 habilitat
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg

El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2338.jpg

Conèixer d’on venen i quina és la informació que ens volen transmetre les nostres emocions és clau per respondre adequadament a l’entorn i per poder prendre millors decisions.
Aquest document de Síntesi t'acompanyarà a fer-ho.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Síntesis de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
PDF
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

El recurs pretén ajudar-nos a entendre què és l’estrès, per què es produeix i de quins recursos disposem per tal de mantenir-hi un diàleg fluid i fecund que no ens faci mal.
Per fer-ho, es plantgen tres tipus de recursos: mètodes cognitius, recursos conductuals i activitats físiques. Es presenten els mecanismes bàsics de cada mètode i se suggereix la combinació de tots tres perquè el diàleg amb l’estrès sigui fructífer.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg

La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

Síntesis de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
PDF
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF002_experts.jpg

La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

Aprenent amb els experts
Tipus de recurs
Ponència
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

En aquest dossier s’exposen consideracions, reflexions i diverses teories sobre el canvi personal, les seves causes, les resistències per canviar i els seus beneficis, tant en la vida personal com en l’àmbit professional.
No es tracta de canviar per canviar o de ser flexible perquè sí. La qüestió és canviar per millorar, adaptar-se a la realitat i créixer com a persona sense deixar de ser un mateix. D’aquí ve el títol «La dansa dels joncs», perquè els joncs s’adapten al vent i als canvis de la realitat, però continuen sent ells mateixos.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Els diferents models conductuals en els que ens movem cada dia poden tenir diverses causes i poden manifestar-se de formes molt diferents D’entre les diferents possibilitats, la conducta assertiva es manifesta com l’expressió adequada de les emocions en les relacions socials, sense que hi hagi ansietat o agressivitat. Per això, l’assertivitat esdevé una eina clau en totes les dimensions de les relacions humanes i, òbviament, també en les professionals.
El recurs ens dóna coneixement sobre aquest tema, i ens aporta eines per a la reflexió i per a la pràctica d'algunes tècniques que ens ajudaran en la pràctica de l'assertivitat.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la missatgeria instantània després, han esdevingut una oportunitat per a nous creadors de continguts, comerços i professionals de tot tipus, i també han establert una nova manera de comunicar-nos.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta estratègia de continguts i ajudar-te a guanyar visibilitat a les xarxes socials i a internet en general.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook Creator Studio, Tweetdeck i Linktree.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt important, del què NO és. Som-hi!

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a dir, amb els nostres propis recursos- és limitada a no ser que compten amb una gran audiència amb la qual tinguem un alt grau d’interacció.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

Fer màrqueting va molt més enllà d’intentar vendre productes i serveis de manera directa. És el màrqueting de continguts que, amb l’era d’internet, ha pogut desenvolupar tot el seu potencial.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

El màrqueting per correu electrònic (email màrqueting) va molt més enllà de l’àmbit purament comercial i és una eina que ja s’utilitza en tots els sectors, també a les administracions públiques.
Un exemple, són els butlletins electrònics que envien els Ajuntaments o Consells Comarcals amb una recopilació de notícies, activitats d’oci i cultura o informacions rellevants per a la ciutadania.

AudioFormació de la DSF (pòdcast)
Tipus de recurs
Manual
Format
Àudio
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF002_experts.jpg

Núria Ribó, excorresponsal de TVE i exprofessora de periodisme, Núria Ribó, ens dóna algunes idees de com fer una bona comunicació del nostre missatge. La xerrada, il·lustrada amb diversos exemples comentats, posa l'accent amb altres aspectes més enllà del discurs, com la credibilitat, la confiança, ... Les conclusions d'una interessant i dilatada vida professional exposades amb generositat i claradat.
Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

Aprenent amb els experts
Tipus de recurs
Ponència
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg

Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Converses Directives
Tipus de recurs
Ponència
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg

Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Converses Directives
Tipus de recurs
Ponència
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2447.jpg

Descobreix perquè totes les organitzacions fracassen i com es pot evitar. Sovint és tan fàcil com escoltar i utilitzar el to adequat.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2022.

1 hora 1 habilitat
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2356.jpg

La neurocomunicació consisteix en l’aplicació de la neurociència en el coneixement dels processos de comunicació humana. Aquesta ens permet millorar les nostres comunicacions socials i incrementar la nostra probabilitat de persuadir i impactar amb el nostre interlocutor.
El neuromàrqueting consisteix en la utilització de tècniques que pertanyen a la neurociència per intentar analitzar el comportament dels consumidors i conèixer i comprendre els nivells d’atenció que mostren a diferents estímuls, intentant explicar-ho des de la base de la seva activitat neuronal.
En aquest recurs s'amplia la informació sobre aquests conceptes i s'assenyalen algunes idees per poder aplicar-los en l'entorn de les organitzacions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Síntesis de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
PDF
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF003_coonversesdirectives.jpg

Per saber parlar bé en públic cal seguir una tècnica i una pràctica. Carme Pla, actriu de la companyia TdeTeatre i formadora, ens explica les pautes bàsiques a seguir per aconseguir-ho.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Converses Directives
Tipus de recurs
Ponència
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2237.jpg

El manual proposa alguns mecanismes i recursos per convertir informació, dades i esdeveniments en estructures narratives amb principi, nus i final. Així, el nostre missatge pot tenir més sentit i arribar a més persones. Els mecanismes de la narració i el coneixement d'alguns requisits i elements clau que se'ns presenten ens ajuden a ser molt més impactants.

Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Síntesis de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
PDF
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2445.jpg

Gràcies a la seva imaginació, l'ésser humà és l'únic animal capaç d'inventar històries. Però quines funcionen millor que altres. Per què? En aquest vídeo descobriràs les claus per fer funcionar una bona història.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2022.

1 hora 1 habilitat
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2448.jpg

Persuadir no és una altra cosa que convèncer a altres persones envers una idea. Per aconseguir-ho, qualsevol de nosaltres necessita posar en pràctica una sèrie d’eines personals que no són tant obvis com poden semblar d’entrada.
Aquest recurs et dóna unes primeres pinzellades de com millorar la teva capacitat d'argumentació.

Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Síntesis de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
PDF
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2214.jpg

La capacitat de motivar i convèncer a través del discurs és una eina molt útil en un món que funciona cada vegada més des de la participació i la col·laboració. En aquest document trobaràs alguns consells i recursos per millorar les teves habilitats persuasives.

Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2263.jpg

Aquest recurs té un doble objectiu: conèixer les claus per crear presentacions d'impacte i al mateix temps, practicar amb la teva capacitat d'escolta amb l'anglès. Disposes de vídeos amb subtítols en anglès i català, transcripcions i un full de treball per practicar pas a pas.

Experiències d'autoaprenentatge “2×1“
Tipus de recurs
Material d'autoaprenentatge
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2330.jpg

En 2' coneix aquesta tècnica de presentació de projectes que és concisa i clara.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Videopindoles d'aprenentatge
Tipus de recurs
Guia d'habilitats
Format
Vídeo
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Cada dia és més necessari parlar en públic, presentar-se, presentar projectes, argumentar opinions… Les persones formem part de grups i d’organismes on volem que la nostra opinió compti.

Tenir un estil comunicatiu eficaç és un objectiu que no es garanteix només amb una bona preparació tècnica: també cal un bon nivell d’autoconeixement i de reflexió sobre la pròpia pràctica i la comunicació eficaç.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Aquest material et mostra els conceptes essencials a tenir en compte en la negociació: bases fonamentals dels processos de negociació, com aconseguir beneficis per a totes les parts, necessitats, desitjos i posicions en la negociació, etc.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Aquest material t'ajudarà a conèixer les conductes ideals de la persona negociadora: planificació i comportament entre d'altres aspectes.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Recurs

https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF009_manualsformacio.jpg

Aquest material t'ensenyarà com es prepara una negociació: la planificació, fases, on i com negociar, estratègies i tàctiques de la negociació, el paper del temps, etc.

Manuals de formació
Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia