Màrqueting digital #06. The content is king: la força del màrqueting de continguts (pòdcast)

Recurs
Màrqueting digital #06. The content is king: la força del màrqueting de continguts (pòdcast)

Fer màrqueting va molt més enllà d’intentar vendre productes i serveis de manera directa. És el màrqueting de continguts que, amb l’era d’internet, ha pogut desenvolupar tot el seu potencial.

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Àudio
Agrupació:
Màrqueting digital
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
AudioFormació de la DSF (pòdcast)

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic control ambiental local Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic gestió educació i difusió ambiental Influència i persuasió
Tècnic especialista Acció climàtica Tècnic laboratori químic/microbiològic Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari serveis Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari xarxa Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic documentació Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Cultura Tècnic gestió museus - lletres Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió programes promoció econòmica i ocupació Influència i persuasió
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió turística Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament infantil i primària Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Professor ensenyament universitari i secundari Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Educador Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Fisioterapeuta Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Metge medicina general Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic psiquiatria Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic toxicomanies Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic dietista Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic farmàcia Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió atenció a usuari i imatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió polítiques socials Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Terapeuta ocupacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer agrícola Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer camins/canals/ports Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer forestal Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer obres públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Enginyer territori Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arqueologia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic arquitectura Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic especialista en dret urbanístic i del medi Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic geografia Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió medi natural Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic gestió ús públic espais naturals Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic història Influència i persuasió
Tècnic especialista Infraestructures i espais naturals Tècnic sistemes informació territorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Innovació, governs locals i cohesió territorial Tècnic informàtica Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Enginyer industrial Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Professor ensenyament no formal Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic anàlisi organitzacional Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret funció publica/relacions laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic especialista en dret local Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió polítiques publiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic organització/processos Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic selecció/desenvolupament Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat assessor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Lletrat coordinador Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Redactor Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Secretari delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic arxivística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic cooperació local Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic correcció lingüística Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió programes europeus i solidaritat Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió publicacions Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió sistemes i fons documentals Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic multimèdia Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic producció editorial Influència i persuasió
Tècnic especialista Presidència Tècnic relacions públiques Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Delegat protecció de dades Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor delegat Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic especialista en dret fiscal Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió contractació Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic gestió patrimoni Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Recursos humans, hisenda i serveis interns Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la missatgeria instantània després, han esdevingut una oportunitat per a nous creadors de continguts, comerços i professionals de tot tipus, i també han establert una nova manera de comunicar-nos.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta estratègia de continguts i ajudar-te a guanyar visibilitat a les xarxes socials i a internet en general.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook Creator Studio, Tweetdeck i Linktree.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt important, del què NO és. Som-hi!

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a dir, amb els nostres propis recursos- és limitada a no ser que compten amb una gran audiència amb la qual tinguem un alt grau d’interacció.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    El màrqueting per correu electrònic (email màrqueting) va molt més enllà de l’àmbit purament comercial i és una eina que ja s’utilitza en tots els sectors, també a les administracions públiques.
    Un exemple, són els butlletins electrònics que envien els Ajuntaments o Consells Comarcals amb una recopilació de notícies, activitats d’oci i cultura o informacions rellevants per a la ciutadania.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2472.jpg

    Quina mena d'informació és més apta per publicar en Reels? I quina en TikTok? En 2' t'ajudem a triar.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg

    La primera xarxa social d’ús massiu va ser Facebook. Després van venir Twitter i Instagram. I ara, estan irrompent amb força xarxes com TikTok i Twitch. La primera està basada en vídeos de curta durada i, la segona, és una plataforma que permet la retransmissió d’esdeveniments en directe.
    En aquest pòdcast d’Audioformació farem una aproximació a aquestes dues plataformes que estan de moda entre els més joves.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio