Comunicar en temps de crisi
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Educació, esports i joventut | Director CRTTT | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Cap gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador àrea | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador general | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Coordinador matèria | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director gabinet | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Director serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Gerent serveis | Influència i persuasió |
Directiu | Més d'una àrea | Subdirector | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tresorer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Director programa | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Responsable | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic assessor | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2803.jpg
Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la comunicació.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2097.jpg
En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2506.jpg
Per saber parlar bé en públic cal seguir una tècnica i una pràctica. Carme Pla, actriu de la companyia TdeTeatre i formadora, ens explica les pautes bàsiques a seguir per aconseguir-ho.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg
No podem comunicar: per això és important la comunicació 360 a l'entorn laboral. Parlarem sobre l’impacte que té la comunicació verbal i no verbal en el dia a dia a la feina. Veurem tres aspectes claus relacionats amb la comunicació que acaben impactant en les relacions i resultats del nostre dia a dia, amb l’objectiu de prendre consciència sobre el nostre estil comunicatiu i començar a treballar-lo per guanyar persuasió i influència.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg
La comunicació és una batalla de percepcions i, sovint, les persones interpretem la informació de diverses formes. Veurem com comunicar-nos millor amb els companys desenvolupant habilitats que ens permeten entendre’ns i millorar les nostres interaccions.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)FormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg
Ser un bon especialista en una àrea professional, no implica en absolut disposar de bones dots per construir entorns de col·laboració o resoldre conflictes. En aquest capítol coneixerem què és l’escolta activa i com aplicar-la en diferents situacions a l’entorn laboral.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudioResource new untilNou -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg
El nostre estil comunicatiu té impacte en les nostres converses i relacions. Prendre consciència de quins estils existeixen i saber quin és el nostre ens ajudarà a mantenir una millor comunicació amb els companys i equips. També reflexionarem sobre com podem gestionar conflictes de forma constructiva mitjançant la col·laboració.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg
Saber com abordar una conversa de manera constructiva i positiva pot marcar la diferència en el resultat del que volem aconseguir. Veurem pautes i eines per saber articular un missatge concret, encara que ens sembli difícil de comunicar i poder així explicar a les persones del nostre entorn què necessitem d’elles, tenint en compte, aspectes rellevants com la gestió emocional.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudioResource new untilNou