Comunicar en temps de crisi

Recurs
Comunicar en temps de crisi

Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Tipus de recurs:
Ponència
Format:
Vídeo
Agrupació:
Persuasió i influència: tècniques i estratègies
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Converses Directives

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Cap gabinet Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador àrea Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador general Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador matèria Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Director gabinet Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Director serveis Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Gerent serveis Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Subdirector Influència i persuasió
Habilitació nacional Presidència Secretari Influència i persuasió
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Tresorer Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2803.jpg

    Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la comunicació.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2097.jpg

    En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2506.jpg

    Per saber parlar bé en públic cal seguir una tècnica i una pràctica. Carme Pla, actriu de la companyia TdeTeatre i formadora, ens explica les pautes bàsiques a seguir per aconseguir-ho.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg

    No podem comunicar: per això és important la comunicació 360 a l'entorn laboral. Parlarem sobre l’impacte que té la comunicació verbal i no verbal en el dia a dia a la feina. Veurem tres aspectes claus relacionats amb la comunicació que acaben impactant en les relacions i resultats del nostre dia a dia, amb l’objectiu de prendre consciència sobre el nostre estil comunicatiu i començar a treballar-lo per guanyar persuasió i influència.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg

    La comunicació és una batalla de percepcions i, sovint, les persones interpretem la informació de diverses formes. Veurem com comunicar-nos millor amb els companys desenvolupant habilitats que ens permeten entendre’ns i millorar les nostres interaccions.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg

    Ser un bon especialista en una àrea professional, no implica en absolut disposar de bones dots per construir entorns de col·laboració o resoldre conflictes. En aquest capítol coneixerem què és l’escolta activa i com aplicar-la en diferents situacions a l’entorn laboral.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
    Resource new until
    Nou
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg

    El nostre estil comunicatiu té impacte en les nostres converses i relacions. Prendre consciència de quins estils existeixen i saber quin és el nostre ens ajudarà a mantenir una millor comunicació amb els companys i equips. També reflexionarem sobre com podem gestionar conflictes de forma constructiva mitjançant la col·laboració.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_influencia.jpg

    Saber com abordar una conversa de manera constructiva i positiva pot marcar la diferència en el resultat del que volem aconseguir. Veurem pautes i eines per saber articular un missatge concret, encara que ens sembli difícil de comunicar i poder així explicar a les persones del nostre entorn què necessitem d’elles, tenint en compte, aspectes rellevants com la gestió emocional.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
    Resource new until
    Nou