Temàtica formativa

S'han trobat 38 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs:

    Material d'autoaprenentatge

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    El recurs està format per tres mòduls que aporten mirades i eines diferents sobre alguns aspectes clau, ara mateix, en les aules amb adolescents i joves.
    El primer mòdul situa la…

    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Aquest Mirades presenta la ponència impartida per Fernando Hernández. Es tracta d’una invitació a viatjar per algunes de les possibilitats, els desafiaments i les tensions que es fan presents en…

    Col·lecció:Mirades d’Educació
    Tipus de recurs:

    Ponència

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Aquest recurs d’autoaprenentatge té com a objectiu aproximar la base teòrica, les eines i les estratègies als orientadors i professionals municipals que s’inicien en les tasques d’acompanyament i…

    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més…

    Col·lecció:Destil·lats d’Educació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Acció formativa del BAF

    1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
    2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    12.00h

  • Acció formativa del BAF

    - Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    - Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    16.00h

  • Acció formativa del BAF

    - Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    - Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    16.00h

  • Acció formativa del BAF

    1. Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta la pràctica…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    10.00h

  • Acció formativa del BAF

    - Avaluar i definir l’abast de l'actuació professional en la transmissió d’una imatge positiva del servei i de l’Administració a què es pertany.
    - Aprofundir en les habilitats de…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    10.00h

  • Acció formativa del BAF

    • Familiaritzar-se amb els principis bàsics de la resolució de conflictes entre professionals, amb els equips i els usuaris.
    • Adoptar eines de comunicació negociadora orientada a la solució…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    12.00h

  • Acció formativa del BAF

    - Distingir els diferents tipus de discapacitats.
    - Adequar el tracte a les persones amb diferents diversitats funcionals.
    - Diferenciar entre inclusió i integració.
    -…

    Canal:

    En línia

    Durada:

    2.00h