L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Col·lecció:Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en líniaNou - Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Col·lecció:Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en líniaNou - Recurs formatiu
Ens agrada dir que les persones som una espècie racional. Però som, de fet, una espècie emocional que pot raonar. Les emocions són les directores de la nostra conducta instintiva i impulsiva, i…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:ÀudioNou - Recurs formatiu
La primera cosa que crida l’atenció a un nou nat de manera instintiva són els ulls de les altres persones, perquè a través de les mirades transmetem el nostre estat emocional. Com ens mirem els…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Format:ÀudioNou - Recurs formatiu
En aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio