Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania

Recurs

Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania

Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Agrupació
Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania
Promotor
Direcció de Serveis de Formació
Descriptors
Gestió emocional
Atenció a la ciutadania

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport operatiu Igualtat i sostenibilitat social Auxiliar geriatria Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Igualtat i sostenibilitat social Auxiliar infermeria Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Igualtat i sostenibilitat social Tècnic auxiliar atenció a la dependència Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Igualtat i sostenibilitat social Tècnic auxiliar educador Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Igualtat i sostenibilitat social Tècnic auxiliar farmàcia Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Igualtat i sostenibilitat social Tècnic auxiliar gestió consum/salut pública Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic auxiliar Igualtat i sostenibilitat social Tècnic auxiliar toxicomanies Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Educació, esports i joventut Tècnic joventut Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Educador Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Fisioterapeuta Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Infermer Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Metge medicina general Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic psiquiatria Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Psicòleg clínic toxicomanies Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic consum Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic dietista Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic farmàcia Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió atenció a usuari i imatge Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic gestió polítiques socials Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Tècnic salut pública Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Terapeuta ocupacional Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Igualtat i sostenibilitat social Treballador social Orientació de servei a la ciutadania
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió participació ciutadana Orientació de servei a la ciutadania

Recursos relacionats

  • Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El material et permetrà, com a tècnic d'ofici, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El material et permetrà, com a personal tècnic i administratiu, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa,s el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. L’objectiu d’aquest manual és donar eines i recursos sobre intel·ligència emocional al personal de comandament executiu, operatiu i directiu per afrontar els problemes i assumir els reptes professionals que estiguin en les prioritats de cada un dels serveis municipals.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Elements emocionals en la direcció de persones
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a finalitat dotar i entrenar els participants en l’ús de les habilitats i els protocols adequats per aconseguir una comunicació efectiva amb la persona objecte de la prestació de serveis davant de cada situació o problema

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
  • Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips