Temàtica formativa

S'han trobat 60 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    Per poder treballar amb ordre i claredat amb un equip de persones no hi ha millor eina que l'Slack. En aquest vídeo d'una hora t'expliquem les principals eines i avantatges.

    Col·lecció:1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs:

    Material d'autoaprenentatge

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions…

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d…

    Col·lecció:1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes claus a tenir en compte per aconseguir una reunió virtual exitosa: tecnologia, imatge, comunicació, actitud. Algunes pautes bàsiques que milloraran l…

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    El treball col·laboratiu requereix d'una sèrie d'habilitats que cal conèixer i entrenar. Lluny de ser una mera aplicació d'una sèrie d'eines digitals, cal desenvolupar una…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Les dinàmiques de treball han evolucionat en els últims temps. Moltes organitzacions s'han vist obligades a implantar un model de teletreball i això, malgrat els seus avantatges, dificulta l…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La motivació és un procés voluntari que implica dur a terme una tasca o assolir un objectiu. És una activació d’energia que depèn de la pròpia persona però també de l’entorn que l’envolta. Per…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Per convocar una reunió virtual cal tenir en compte alguns factors que la faran més efectiva. En aquest vídeo, en menys de 2 minuts es presenten algunes recomenacions de com aconseguir-ho.

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    La videopíndola ofereix diverses idees per poder activar un equip de treball.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, es revisen els conceptes de qualitat i de millora contínua, així com es recalca la importància de la millora contínua en les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Aquest manual vol oferir una metodologia fàcil i entenedora que permeti afrontar amb garanties els conflictes que es generen, en especial, en l’ambient laboral.

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia