Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
El present anàlisi de la reputació turística online de la Regió de Barcelona realitzat al maig de 2024, presenta com a principals objectius:
· Quantificar la valoració agregada dels…Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
Nou - Recurs formatiu
El Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona realitza periòdicament una enquesta per conèixer la percepció sobre el turisme que hi ha entre la població de la regió de Barcelona, formada…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
Nou - Recurs formatiu
Informe que recull les dades més significatives, tant quantitatives com qualitatives, de l'any 2024. Aquestes dades ajuden a configurar quina és la realitat turística del darrer any a la…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
Nou - Recurs formatiu
Aquest informe monogràfic mostra i analitza les dades que es recullen des del LABturisme de la Diputació de Barcelona, en relació al nombre de visitants als principals atractius, equipaments i…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
Nou - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatge
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,¿ En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
L'objectiu de l'estudi es basa en el disseny de la metodologia per a la quantificació i caracterització dels excursionistes a la província de Barcelona, en unes determinades àrees (àrees…
Tipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquesta guia proporciona els continguts imprescindibles per ajudar les empreses del sector agroalimentari a implementar una nova activitat de negoci vinculada al turisme, desenvolupant dues…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
Projecte d'actualització i seguiment del Sistema d'Indicadors de Turisme (SIT-DIBA) per a la gestió sostenible de les destinacions de la província de Barcelona. Aquest projecte correspon…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
L'objectiu de l'estudi es conèixer la situació sobre les accions realitzades per les destinacions de les comarques de Barcelona per tal d'esdevenir destinacions turístiques intel·…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
L'objectiu de l'estudi és disposar de dades i analitzar les característiques i els hàbits del visitant de la província que es relaciona amb l'oferta gastronòmica, així com l'…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Acció formativa del BAF
Generals:
Identificar els supòsits en què el personal de la Diputació de Barcelona i dels Ens del Sector Públic poden sol·licitar l'accés a la documentació custodiada a l'AGDB.…Canal:Videoformació
Durada:3.00h
Nou