Tipus de formació

Àmbit promotor de formació

S'han trobat 8 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    En aquesta conversa directiva amb l'Anna Forés explorem com liderar en entorns complexes i en constant canvi, aplicant eines de la neuroeducació, la resiliència i el benestar. Descobrim com…

    Col·lecció:Converses Directives
    Tipus de recurs:

    Entrevista

    Format:

    Vídeo

    Nou
  • Recurs formatiu

    En aquesta conversa directiva amb l'Anna Forés explorem com liderar en entorns complexes i en constant canvi, aplicant eines de la neuroeducació, la resiliència i el benestar. Descobrim com…

    Col·lecció:Converses Directives
    Tipus de recurs:

    Entrevista

    Format:

    Àudio

    Nou
  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs:

    Material d'autoaprenentatge

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. L'objectiu d'aquest manual és donar eines i recursos sobre intel·ligència emocional al personal de comandament executiu, operatiu i…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest recurs aprendreu com utilitzar la comunicació assertiva en la gestió per objectius i aspectes a considerar sobre la relació entre emocions i lideratge. Tot plegat cal tenir-ho present…

    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia