En aquest recurs aprendreu com utilitzar la comunicació assertiva en la gestió per objectius i aspectes a considerar sobre la relació entre emocions i lideratge. Tot plegat cal tenir-ho present per a una millor relació amb la revisió de la planificació i les expectatives i també a l’hora de fer l’assignació i seguiment de l’activitat.
També hi trobareu pautes sobre les característiques d’una bona retroacció i les passes a seguir per donar-la.
El recurs presenta els coneixements bàsics, materials per ampliar-los i breus exercicis per contribuir a consolidar els aprenentatges.
Col·lectiu professional | Àrea funcional | Perfil formatiu | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Direcció de persones |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Educació | Director CRTTT | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Infraestructures i Territori | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis Generals i Transició Digital | Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis Generals i Transició Digital | Tresorer | Direcció de persones |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Director programa | Direcció de persones |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Responsable | Direcció de persones |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic assessor | Direcció de persones |
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Col·lecció:Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en líniaNou - Recurs formatiu
Què és el trastorn negativista desafiant? Afecta només nens i nenes o també pot afectar adults? Com es pot manifestar en l'entorn professional?
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:ÀudioNou - Recurs formatiu
En aquest pòdcast parlarem sobre l’estrès i sobre què podem fer amb ell perquè no ens afecti negativament i com, fins i tot, podem transformar-lo en un recurs per al nostre benestar. També…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio - Recurs formatiu
En aquest sisè pòdcast veurem com es relacionen l'estrès i les sensacions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:EntrevistaFormat:Àudio