Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu

Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

Un dels grans reptes de tota organització és l'excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l'Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s'estan…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu

Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu

En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d'atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs:Material d'autoaprenentatge
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina del paràmetre de clor lliure i clor total i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret 3/2023
Tipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu

Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina del paràmetre de la terbolesa i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret 3/2023
Tipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu

Exemple pràctic per portar a terme correctament el control de rutina dels paràmetres organolèptics ( color, olor i sabor ) i el registre dels resultats obtinguts, d'acord amb el Reial Decret…
Tipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu

En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres. En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu

Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l'objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l'assertivitat,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu

L'administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Acció formativa del BAF

1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública.
2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00h
- Acció formativa del BAF

Visió exhaustiva de l'aplicatiu del WTP, en la seva opció V15. Relació entre estats i relació amb la G62 i E60.
Canal:Presencial
Durada:5.00h
- Acció formativa del BAF

Conèixer, des d'un punt de vista pràctic, les diferents opcions de gestió de l'aplicatiu, contingut i utilitats i els treballs per desenvolupar-los.
Canal:Presencial
Durada:5.00h
- Acció formativa del BAF

· Oferir un servei d'atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
·…Canal:En línia
Durada:3.00h
- Acció formativa del BAF

· Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
· Conèixer i aplicar…Canal:Presencial
Durada:16.00h
- Acció formativa del BAF

· Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
· Conèixer i aplicar…Canal:Videoformació + en línia
Durada:16.00h
- Acció formativa del BAF

Assolir, des d'un punt de vista pràctic, els coneixements necessaris per a la gestió de beneficis fiscals de l'IBI.
Examen de les particularitats de la gestió dels benerficis…Canal:Presencial
Durada:5.00h