Temàtica formativa

S'han trobat 37 resultats

Listado

Cuadricula Listado
  • Recurs formatiu

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.

    Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:

    Guia d'habilitats

    Format:

    Vídeo

  • Recurs formatiu

    En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
    Mitjançant diverses preguntes interactives…

    Tipus de recurs:

    Material d'autoaprenentatge

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Recurs formatiu

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:Manual de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    Material en línia

  • Recurs formatiu

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:Síntesis de formació
    Tipus de recurs:

    Manual

    Format:

    PDF

  • Acció formativa del BAF

    1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
    2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    12.00h

  • Acció formativa del BAF

    Oferir un servei d¿atenció al públic de qualitat, amb una comunicació eficaç, una gestió adequada de les emocions i la capacitat de resoldre conflictes de manera professional.
    Millorar les…

    Canal:

    En línia

    Durada:

    3.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    · Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    16.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Utilitzar tècniques de comunicació verbal i d'informació per adaptar el missatge i l'estil de la comunicació a les característiques de l'interlocutor.
    · Conèixer i aplicar…

    Canal:

    Videoformació + en línia

    Durada:

    16.00h

  • Acció formativa del BAF

    1. Avaluar i definir l'abast de l'actuació professional en la transmissió d'una imatge positiva del servei i Administració al que pertany: Concretar els valors en que es fonamenta…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    10.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Avaluar i definir l'abast de l'actuació professional en la transmissió d'una imatge positiva del servei i de l'Administració a què es pertany.
    · Aprofundir en les…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    10.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Familiaritzar-se amb els principis bàsics de la resolució de conflictes entre professionals, amb els equips i els usuaris.
    · Adoptar eines de comunicació negociadora orientada a la…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    12.00h

  • Acció formativa del BAF

    Conèixer els conceptes clau, els marcs normatius i les bones pràctiques per promoure la inclusió de persones amb diversitat funcional en tots els àmbits, especialment en l¿entorn laboral,…

    Canal:

    En línia

    Durada:

    2.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Conèixer els drets relacionats amb el final de vida de les persones: sobretot els que hem aconseguit
    darrerament: eutanàsia i formalització del document de voluntats anticipades.
    ·…

    Canal:

    Presencial

    Durada:

    3.00h

  • Acció formativa del BAF

    · Conèixer els drets humans relacionats amb el final de vida de les persones: els que tenim aquí i els que tenen a d'altres països.
    · Donar a conèixer la moció de suport a la mort digna…

    Canal:

    Videoformació

    Durada:

    3.00h