Tipus de formació
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Amb l'evolució d'Internet i les xarxes socials, existeix un important nombre de riscos vinculats a la nostra privacitat. Entre els principals es troben la revelació de dades personals,…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:Manual
Format:Material en línia
- Recurs formatiu
Per fer un bon ús del twitter, cal saber redactar un bon tuit . Només així, la nostra notícia quedarà clara i circularà ràpidament entre els possibles interessats.
Per aconseguir-ho, cal…Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitats
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
La primera xarxa social d’ús massiu va ser Facebook. Després van venir Twitter i Instagram. I ara, estan irrompent amb força xarxes com TikTok i Twitch. La primera està basada en vídeos de curta…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
La gestió de les xarxes socials és un element clau per a l'administració pública. D'una banda, permet arribar a persones que ens queden més llunyanes i fer-ho de forma més segmentada.…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Aquest estudi pretén:
- Quantificar la valoració agregada dels allotjaments, restaurants i atractius turístics de la destinació, a partir de les puntuacions publicades pels usuaris dins d’…Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
L’objectiu de l’estudi es basa en el disseny de la metodologia per a la quantificació i caracterització dels excursionistes a la província de Barcelona, en unes determinades àrees (àrees petites…
Tipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
Aquesta guia proporciona els continguts imprescindibles per ajudar les empreses del sector agroalimentari a implementar una nova activitat de negoci vinculada al turisme, desenvolupant dues…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
Projecte d'actualització i seguiment del Sistema d'Indicadors de Turisme (SIT-DIBA) per a la gestió sostenible de les destinacions de la província de Barcelona. Aquest projecte correspon…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
Estudi d’investigació de mercat que analitza l’opinió que tenen els residents sobre l’activitat turística a la província de Barcelona. La mostra es d’unes 400 entrevistes a l’Àrea Metropolitana…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
Estudi d’investigació de mercat que analitza l’opinió que tenen els residents sobre l’activitat turística a la província de Barcelona. La mostra es d’unes 400 entrevistes a l’Àrea Metropolitana…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
Informe que recull les dades més significatives, tant quantitatives com qualitatives, de l’any 2021. Aquestes dades ajuden a configurar quina és la realitat turística del darrer any a la província…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
L’objectiu de l’estudi es conèixer la situació sobre les accions realitzades per les destinacions de les comarques de Barcelona per tal d’esdevenir destinacions turístiques intel·ligents (DTI).…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF
- Recurs formatiu
Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Fer màrqueting va molt més enllà d’intentar vendre productes i serveis de manera directa. És el màrqueting de continguts que, amb l’era d’internet, ha pogut desenvolupar tot el seu potencial.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
El màrqueting per correu electrònic (email màrqueting) va molt més enllà de l’àmbit purament comercial i és una eina que ja s’utilitza en tots els sectors, també a les administracions públiques.…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
L’objectiu de l’estudi és disposar de dades i analitzar les característiques i els hàbits del visitant de la província que es relaciona amb l’oferta gastronòmica, així com l’impacte que suposa la…
Tipus de recurs:Informe
Format:PDF