Entendre per entendre'm. L'educació emocional com a eina de treball
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Referent corporatiu | Més d'una àrea | Interlocutor formació DIBA | Disseny, impartició i avaluació de la formació |
Referent corporatiu | Més d'una àrea | Promotor formació | Disseny, impartició i avaluació de la formació |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic gestió recursos humans | Gestió de la formació |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2449.jpg
Davant dels reptes docents que tenim en tecnologies de la informació i de l'aprenentatge et presentem un conjunt d'eines digitals que et poden facilitar l'activitat docent.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2306.jpg
Què és la gamificació? La docent Esther Hierro ens explica en què consisteix i com aplicar el poder del joc en l'aprenentatge.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2438.jpg
Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat és el millor lloc des d'on preveure el futur.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2488.jpg
Parlem amb Teresa Expósito, cap de negociat administratiu de formació de l'Ajuntament de Sabadell sobre el valor de la formació en els ens, com s'involucren els comandaments en el procés formatiu, quin alineament té la formació sobre altres components de la gestió de persones, entre altres temes.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF001_basica.jpg
La mentoria ha estat una eina de desenvolupament important durant segles. Les organitzacions modernes estan reimaginant la mentoria com una forma de donar suport al creixement professional continuat de les seves persones. Quan s'implementa de manera eficaç, els programes de mentoria poden ser una font poderosa per desenvolupar els talents, compartir coneixements i empoderar les persones i els equips.
Tipus de recursManualFormatMaterial en líniaResource new untilNou -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2489.jpg
Coneixem el programa "En Comunitat. La Col·laboració expandida de la Junta d'Andalusia", aprofundim en el concepte de comunitats de pràctica entès com a element clau d'un nou model de formació basat en la força i el saber dels iguals i compartim experiències i formes de fer per a generar coneixement mitjançant processos de col·laboració expandida.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2439.jpg
Genís Roca és una de les veus de referència en tot allò que explica l'evolució de les organitzacions. En aquesta conferència detalla els reptes de les administracions davant la digitalització, un procés que transforma el procés d'aprendre i d'ensenyar.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2442.jpg
Dissenyar models d'aprenentatge 'radicals' on l'usuari i/o els equips són l'epicentre dels nous models és el que aprendràs després d'aquesta classe magistral de poc més d'una hora.
Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.Gestió del talentTipus de recursPonènciaFormatVídeo