L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Acció formativa
L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Àrea promotor de formació
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits
Curs destinat prioritàriament a biblioteques amb RFID.
Nombre de participants:
Mínim
12
Òptim
15
Màxim
20
Canal
Presencial
Durada:
12 h
Presencial
12 h
Videoformació
0,0 h
Treball virtual
0 h
Modalitat
taller
Programa, avaluació i acreditació
El treball en equip i la gestió eficaç del servei a l’usuari.
Tècniques de comunicació assertiva.
Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l’empatia.
Eines i instruments de la comunicació no verbal.
Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
Tècniques de comunicació assertiva.
Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l’empatia.
Eines i instruments de la comunicació no verbal.
Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
Conèixer i aplicar les tècniques de comunicació més adients per comunicar amb els usuaris de forma àgil i eficaç, aconseguint una experiència satisfactòria a la biblioteca.
Seminari productiu. Sessions on es desenvoluparan habilitats professionals i s’aplicaran tècniques de comunicació, a través d’un enfocament metodològic de learning by doing, amb una proposta de treballs individuals i en grup. Aprenentatge de caire vivencial.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Comunicació estratègica |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Comunicació estratègica |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Comunicació estratègica |
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Orientació de servei a la ciutadania |