L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Programa, avaluació i acreditació
• El treball en equip i la gestió eficaç del servei a l'usuari.
• Tècniques de comunicació assertiva.
• Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l'empatia.
• Eines i instruments de la comunicació no verbal.
• Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
• Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
• Tècniques de comunicació assertiva.
• Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l'empatia.
• Eines i instruments de la comunicació no verbal.
• Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
• Noves formes de comunicar amb la ciutadania.
Conèixer i aplicar les tècniques de comunicació més adients per comunicar amb els usuaris de forma àgil i eficaç, aconseguint una experiència satisfactòria a la biblioteca.
Seminari productiu. Sessions on es desenvoluparan habilitats professionals i s’aplicaran tècniques de comunicació, a través d’un enfocament metodològic de learning by doing, amb una proposta de treballs individuals i en grup. Aprenentatge de caire vivencial.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Comunicació estratègica |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Comunicació estratègica |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Comunicació estratègica |
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Orientació de servei a la ciutadania |