L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació

Acció formativa
L’experiència d’usuari a les biblioteques: noves estratègies de comunicació
Àrea promotor de formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Curs destinat prioritàriament a biblioteques amb RFID.
Nombre de participants: Mínim 12 | Òptim 15 | Màxim 20
Canal:
Presencial
Durada: 12,0 h | Presencial 12,0 h | Videoformació 0,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
taller

Programa, avaluació i acreditació

• El treball en equip i la gestió eficaç del servei a l'usuari.
• Tècniques de comunicació assertiva.
• Creació de la connexió emocional amb els clientes. Us eficaç de l'empatia.
• Eines i instruments de la comunicació no verbal.
• Gestió de les incidències. Com aconseguir fidelitzar a través de les queixes.
• Noves formes de comunicar amb la ciutadania.

Conèixer i aplicar les tècniques de comunicació més adients per comunicar amb els usuaris de forma àgil i eficaç, aconseguint una experiència satisfactòria a la biblioteca.

Seminari productiu. Sessions on es desenvoluparan habilitats professionals i s’aplicaran tècniques de comunicació, a través d’un enfocament metodològic de learning by doing, amb una proposta de treballs individuals i en grup. Aprenentatge de caire vivencial.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Comunicació estratègica
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Comunicació estratègica
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Comunicació estratègica
Tècnic especialista Cultura Bibliotecari xarxa Orientació de servei a la ciutadania