· Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
· Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
· Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
· Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
· Aplicar els coneixements a la realitat professional.
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Gestionar, assessorar i supervisar els processos i els documents que facin referència a la contractació de béns, obres, serveis, etc., efectuats per la corporació.
La competencia implica ...
Parts del contracte: l'objecte i garanties.
Preparació dels contractes.
Processos de tramitació ordinària i abreujada (urgent i d'emergència) dels expedients de contractació.
Conceptualització dels plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques.
Procediments de selecció del contractista i l'adjudicació dels contractes.
Processos de les diferents tipologies de procediments selectius: procediment obert, procediment restringit, procediment negociat amb i sense publicitat.
Comprensió dels efectes, compliment i extinció del contractes.
Nivells


Entendre la importància de redactar informes correctament: coherència,
cohesió i adequació

· Obtenir una visió unitària i global de la contractació del sector públic.
· Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre.
· Entendre la concepció de la contractació pública com a estratègica.
· Aprofundir en els aspectes més rellevants de la contractació.
· Aplicar els coneixements a la realitat professional.

· Obtenir una visió bàsica de la contractació del sector públic.
-Conèixer les novetats introduïdes per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, que tenen relació amb el contingut del curs.
· Entendre la importància de la redacció correcta de la documentació: coherència, cohesió i adequació textuals.
· Saber aplicar els criteris generals i estilístics del llenguatge administratiu i utilitzar amb precisió la terminologia jurídica.
· Aprendre a estructurar, justificar, raonar i argumentar la documentació contractual des del punt de vista lingüístic i jurídic.
· Aplicar els coneixements a la realitat professional.