Acció formativa del BAF
Atenció ciutadana i serveis a les persones amb perspectiva de gènere
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Feminismes i Igualtat
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
8.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Objectius

Reflexionar entorn els models d'atenció ciutadana i els serveis a les persones des d'una perspectiva de gènere.
Analitzar de manera crítica els rols i pautes socials entre persones usuàries i personal municipal.
Dotar d'eines a professionals que realitzen atenció social i/o ciutadana.

Continguts
Què és la perspectiva de gènere i com aplicar-la als serveis municipals.
Desmuntant l'imaginari col·lectiu: mites, prejudicis i estereotips per raó de sexe, gènere, diversitat sexual, raça, origen, etc.
Habilitats i estratègies comunicatives inclusives.
Metodologia d'impartició
Combinació d'explicacions teòriques i dinàmiques participatives
Metodologia d'avaluació
Presència