Gestió i coordinació de competències municipals en educació

Definició

Conèixer, gestionar i coordinar totes les actuacions encaminades al compliment de les competències reconegudes per llei que els ajuntaments tenen matèria d’educació.

La competencia implica ...
Coneixement del marc legal del sistema educatiu.
Gestió, detecció de necessitats i coordinació amb altres serveis municipals, del manteniment dels centres educatius públics d’educació infantil i primària.
Estratègies i eines per l’efectivitat de la vigilància de l’escolaritat obligatòria.
La identificació de les necessitats d’escolarització del territori de l’alumnat d’ensenyaments obligatoris.
Col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat en la planificació educativa, el procés d’escolarització de l’alumnat en els centres finançats amb fons públics (públics i privats concertats) de la ciutat –Oficina Municipal d’Escolarització-.
Representativitat; Consells Escolars Municipals i Consells de Centre.

0 recursos i/o accions formatives relacionades

Cuadricula Listado