Acció formativa del BAF
Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Aquesta activitat autoformativa i voluntària s'ha de realitzar fora de l'horari laboral.
Modalitat:
Prova d'acreditació
Canal:
En línia
Durada:
1.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   1.00 h
Nombre de participants:
Mínim 150
| Òptim  
200
| Màxim  
250
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Col·lecció: AutoAcredita't
Objectius

Aprèn i autoacredita't amb aquest recurs formatiu digital i responent un qüestionari d'avaluació.
Amb aquest recurs aprendràs a aplicar els trets estilístics bàsics del llenguatge administratiu, a presentar la informació de manera lògica, d'acord amb les necessitats del document, a estructurar els informes per aconseguir la màxima eficàcia comunicativa i a apreciar la importància de redactar textos de manera clara i entenedora.

Continguts
1. El llenguatge administratiu com a llenguatge d'especialitat
2. Document administratiu: l'informe
3. Estructura i criteris de redacció de l'informe
4. Classificació dels informes segons finalitat
5. Classificació dels informes segons temàtica
6. Quan es formules propostes
7. Criteris d'estil
Metodologia d'impartició
Per accedir als continguts el participant utilitzarà de forma autònoma un recurs formatiu digital que trobarà dins l'aula virtual del campus Formadiba. El participant visualitzarà el material segons el seu propi ritme d'autoaprenentatge.
Metodologia d'avaluació
L'avaluació es farà responent a un qüestionari breu, dins l'aula virtual del campus Formadiba.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Gestió eficient dels recursos públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Gestió eficient dels recursos públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Gestió eficient dels recursos públics
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic gestió Efectivitat individual