Premsa i publicacions

2 recursos i/o accions formatives relacionades

Acció formativa

• Aprendre a identificar continguts, planificar-los i a distribuir-los de forma estratègica entre els diversos mitjans i xarxes digitals
• Comprendre les diferències existents entre l'escriptura en els mitjans tradicionals i l'escriptura a Internet.
• Comprendre el comportament de l'internauta davant d'un text en pantalla i les seves diferències davant del lector tradicional.
• Escriure text de qualitat per a Internet. Comprendre el significat d'usabilitat.
• Aprendre les regles que regeixen la confecció d'un text a la xarxa. Optimitzar els textos per als cercadors.
• Treure profit dels recursos gràfics (fotografies i vídeos
• Conèixer les pautes d'estil i les estratègies de cada plataforma i xarxa social per a elaborar missatges lingüísticament adequats a cadascuna d'elles

Presencial
Durada
20 h
Acció formativa

• Aprendre a identificar continguts, planificar-los i distribuir-los de forma estratègica entre els diversos mitjans i xarxes digitals.
• Comprendre les diferències entre l'escriptura en els mitjans tradicionals i l'escriptura a Internet.
• Comprendre el comportament de l'internauta davant d'un text en la pantalla i les diferències davant del lector tradicional.
• Escriure textos de qualitat per a Internet. Comprendre el significat d'usabilitat.
• Aprendre les regles que regeixen la confecció d'un text a la xarxa. Optimitzar els textos per als cercadors.
• Treure profit dels recursos gràfics (fotografies i vídeos).
• Conèixer les pautes d'estil i les estratègies de cada plataforma i xarxa social per a elaborar missatges lingüísticament adequats a cadascuna."

Videoformació amb aula virtual
Durada
24 h