Xarxes socials: què podem publicar per difondre millor la biblioteca?
Programa, avaluació i acreditació
• Introducció als conceptes relacionats amb l'estratègia de continguts i les xarxes socials.
• Definició d'objectius per l'estratègia.
• Identificació de l'audiència de la biblioteca.
• Descripció de la línia editorial més adient.
• Formats i vies de distribució dels continguts a les principals xarxes socials.
• Màrqueting de continguts i curació de continguts dins l'estratègia de continguts.
• Calendari editorial segons els recursos disponibles.
• Creació d'un pla de continguts seguint una plantilla.
• Definició d'objectius per l'estratègia.
• Identificació de l'audiència de la biblioteca.
• Descripció de la línia editorial més adient.
• Formats i vies de distribució dels continguts a les principals xarxes socials.
• Màrqueting de continguts i curació de continguts dins l'estratègia de continguts.
• Calendari editorial segons els recursos disponibles.
• Creació d'un pla de continguts seguint una plantilla.
• Dotar les biblioteques de recursos perquè defineixin la seva estratègia de continguts per a les xarxes socials (objectius, audiència, línia editorial, canals i calendari). Reflexionar sobre la importància dels continguts.
• Crear un pla d'estratègia de continguts per a les xarxes socials.
• Conèixer estratègies de màrqueting de continguts.
Hi haurà una part teòrica amb exemples aplicables a les biblioteques. Es realitzaran dinàmiques en petits grups. També es realitzaran exercicis per tal que les biblioteques puguin anar definint la seva estratègia de continguts.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Aprenentatge permanent |