Gestió de Tik Tok

Acció formativa
Gestió de Tik Tok
Àrea promotor de formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 15 | Màxim 20
Canal:
Videoformació
Durada: 6,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 6,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs

Programa, avaluació i acreditació

TikTok i el seu lloc al panorama de xarxes socials
Tendències actuals de consum de contingut digital
Aspectes bàsics de TikTok (algorisme, audiències)
Modalitats i característiques dels comptes de TikTok (personals i empresarials)

Tipus de continguts que

Descobrir TikTok com un actiu de comunicació institucional
Estudiar les possibles modulacions de la Diputació de Barcelona en aquesta xarxa
Gestionar la creació de continguts per TikTok

El curs es basa en l’explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari. Les explicacions estan basades en l'experiència professional directa i s'acompanyen d'elements visuals. El curs es completa amb exerc
Assistència
Assistència
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Presidència Redactor Premsa i publicacions
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió comunicació Premsa i publicacions