El Metavers. Estratègies de màrqueting en aquest entorn

Acció formativa
El Metavers. Estratègies de màrqueting en aquest entorn
Àrea promotor de formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Nombre de participants: Mínim 8 | Òptim 10 | Màxim 15
Canal:
Videoformació
Durada: 4,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 4,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs

Programa, avaluació i acreditació

Què és el Metavers. Origen i evolució.
Com es crea un espai al Metavers.
Opcions de màrqueting al Metavers.
Quines aplicacions pràctiques pot oferir el Metavers a les administracions públiques.
Casos d’èxit i fracàs d’administracions públiques al Metavers.
Què és el CatVers? Realitat d’aquest entorn virtual i opcions que ofereix a les administracions públiques.
La Realitat Augmentada, quines aplicacions té al Metavers?

Entrendre què és el Metavers i com ha de ser-hi present l’administració pública
El Catvers i les aplicacions reals

Exposició per part del docent. Es facilitarà prèviament un document resum de la formació.
Assistència
Assistència
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Presidència Tècnic gestió comunicació Premsa i publicacions