Eines per virtualitzar activitats a la biblioteca pública
Programa, avaluació i acreditació
Les emissions en directe:
Què són les emissions en directe?
Quines plataformes existeixen per emetre en directe?
Quines consideracions hem de tenir en compte a l'hora de fer una emissió?
Estratègia en emissions en directe: la cara, la veu, el contingut i les interaccions
Elaboració d'un guió d'una emissió en directe
YouTube:
YouTube Studio. Sales de control de YouTube Studio
Configuració d'una emissió en directe
Programació d'una emissió en directe
Detalls, personalització i visibilitat
Possibilitat d'obertura del xat de l'emissió
Com generar sinèrgies entre l'emissor i el receptor?. Branding a YouTube
Accions i Tàctiques per generar sinèrgies entre l'emissor i el receptor. Estadístiques
Instagram:
Live Content i Live Vídeo: Instagram Stories, format dels continguts, publicació i configuració
Continguts: formats, tipologies, publicació, programació, tècniques d'engagementamb la comunitat
Configuració d'una emissió en directe a Instagram Stories Live
Estratègia de vinculació de l'emissor amb el receptor
Com passar l'emissió en directe de Instagram Stories Live a IG TV. Estadístiques
Zoom:
Diferència entre una reunió i un seminari web
Requeriments per crear una aula. Programació d'una emissió
Seguretat: codi d'accés, sala d'espera o requeriments per accedir a l'aula
Opcions tècniques de les aules
El xat: públic o només obert al moderador. Compartició de pantalla
Gravació de la sessió. Creació d'un ordre d'intervenció
Tellfy:
Què és?. Versió Web i versió App
Els grups de comunicació, grups de participació o canal d'atenció
Configuració, tipus i cerca d'una comunitat
Gestió dels grups. Funcionalitat del xat.
Què són les emissions en directe?
Quines plataformes existeixen per emetre en directe?
Quines consideracions hem de tenir en compte a l'hora de fer una emissió?
Estratègia en emissions en directe: la cara, la veu, el contingut i les interaccions
Elaboració d'un guió d'una emissió en directe
YouTube:
YouTube Studio. Sales de control de YouTube Studio
Configuració d'una emissió en directe
Programació d'una emissió en directe
Detalls, personalització i visibilitat
Possibilitat d'obertura del xat de l'emissió
Com generar sinèrgies entre l'emissor i el receptor?. Branding a YouTube
Accions i Tàctiques per generar sinèrgies entre l'emissor i el receptor. Estadístiques
Instagram:
Live Content i Live Vídeo: Instagram Stories, format dels continguts, publicació i configuració
Continguts: formats, tipologies, publicació, programació, tècniques d'engagementamb la comunitat
Configuració d'una emissió en directe a Instagram Stories Live
Estratègia de vinculació de l'emissor amb el receptor
Com passar l'emissió en directe de Instagram Stories Live a IG TV. Estadístiques
Zoom:
Diferència entre una reunió i un seminari web
Requeriments per crear una aula. Programació d'una emissió
Seguretat: codi d'accés, sala d'espera o requeriments per accedir a l'aula
Opcions tècniques de les aules
El xat: públic o només obert al moderador. Compartició de pantalla
Gravació de la sessió. Creació d'un ordre d'intervenció
Tellfy:
Què és?. Versió Web i versió App
Els grups de comunicació, grups de participació o canal d'atenció
Configuració, tipus i cerca d'una comunitat
Gestió dels grups. Funcionalitat del xat.
• Identificar la tipologia d'activitats a les biblioteques i anàlisi de la seva virtualització.
• Conèixer les principals eines existents al mercat que permeten l'emissió d'activitats per al públic en format virtual.
• Identificar què aporta cada eina virtual i per quin tipus d'activitat seria recomanable.
• Entendre el que és la retransmissió en directe i en diferit. Beneficis i inconvenients de les dues opcions.
Comptarà amb una part teòrica però el pes de la formació haurà de ser pràctica. Destaca la importància
dels materials a l'aula virtual.
dels materials a l'aula virtual.
Assistència
Proves d’aprenentatge
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Aprenentatge permanent |