Com editar i publicar en el Portal de Transparència de la Diba en la nova plataforma del Consorci AOC

Acció formativa
Com editar i publicar en el Portal de Transparència de la Diba en la nova plataforma del Consorci AOC
Àrea promotor de formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
Personal de la Diputació de Barcelona que publica informació publica al Portal de Transparència com a Referents de transparència.
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 12 | Màxim 15
Canal:
Videoformació + en línia
Durada: 1,5 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 1,5 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
sessió de formació

Programa, avaluació i acreditació

- Com editar continguts en la nova plataforma AOC: actualització de continguts
- Com nodrir el repositori d'arxius per a cada ítem del Portal. Com adjuntar imatges, infografies o documents.
- Com publicar en la nova plataforma del Consorci AOC.

· Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
· Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
· Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.

Sessió teòrica i pràctica sobre el funcionament i ús de la plataforma AOC en l'edició i actualització de continguts pel Portal de Transparència de la Diputació de Barcelona en un nou entorn tecnològic.
Assistència
L'assistència a tota la sessió és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Més d'una àrea Administratiu Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic organització/processos Gestió de processos i e-administració