Cerca lliure

S'han trobat 14 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    - Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.
    - Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.
    - Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.

    Videoformació i en línia
    Durada
    6,0 h
  • Acció formativa

    - Identificar els elements clau en matèria d'administració digital i gestió en l'entorn digital.- Aplicar les prescripcions establertes en la normativa espanyola i catalana en matèria d'administració digital i gestió en l'entorn digital.

    Videoformació i en línia
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer les afectacions del nou Registre Electrònic Únic (REGU) a les seves tasques de registre.
    - Conèixer el Gestor de Peticions Electròniques (GEP) i el seu funcionament.
    - Saber com sol·licitar l’accés a GEP.
    - Saber a qui recórrer en cas de dubtes/incidències sobre accessos o funcionament GEP.

    En línia
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    1. Conèixer el model d'administració digital que s’estendrà a tots els ens del sector públic de la Diputació de Barcelona. - Familiaritzar-se amb els elements definidors del model així com l’arquitectura tecnològica que el suporta. - Entendre la nova sistemàtica de treball que s’estendrà en la seva organització.2. Aplicar les polítiques, instruccions i criteris en matèria d’administració digital estesos al sector públic. - Identificar i entendre la regulació interna aplicable en la gestió digital i que regeix el funcionament de les eines tecnològiques.3. Emprar eines d’eAdm en la tramitació administrativa ordinària. - Aconseguir els coneixements bàsics per a utilitzar eficaçment les eines d’e-Adm en la gestió del procediment i de l’expedient administratiu.

    Videoformació i en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    - Aproximar el dret d'accés a la informació pública als tècnics de la Diputació de Barcelona.
    - Obtenir pautes per a l'aplicació del Protocol sobre la gestió interna de les sol·licituds per a l’exercici del dret d’accés a la informació pública.
    - Treballar la tramitació d’un expedient de sol·licitud d’accés a la informació pública.

    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer el concepte d’interoperabilitat a l’administració pública.
    - Conèixer les instruccions i models corporatius en el marc de la interoperabilitat a la Diputació de Barcelona.
    - Conèixer les dades i documents que estan disponibles electrònicament i que la ciutadania no hauria d’aportar a un procediment administratiu.
    - Conèixer quins són els requeriments que s’han de complir per a poder sol·licitar l’accés a les dades.
    - Saber com sol·licitar l’accés a aquestes dades i quin és el procediment definit.

    Videoformació i en línia
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h