Cerca lliure

S'han trobat 8 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    - Ampliar el coneixement, per part dels editors web de la Diputació de Barcelona, sobre les característiques dels continguts digitals.- Crear continguts digitals que tinguin en compte els estàndards editorials de la Diputació de Barcelona, la usabilitat i l'accessibilitat.- Contribuir a l'objectiu de publicar informació pública rellevant, interessant, ben estructurada i amb correcció lingüística. - Conèixer l'estil periodístic, adaptat a la redacció de text per al web, i les característiques especials dels butlletins i de les xarxes socials.- Comprendre la funció de l'editor i el valor de l'estratègia, la planificació, l'anàlisi i el manteniment dels continguts digitals.- Fer un ús apropiat de les imatges i dels vídeos perquè els continguts digitals siguin més entenedors i accessibles.- Aprofundir en el coneixement dels criteris lingüístics a la Diputació de Barcelona.

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Ampliar el coneixement, per part dels editors web de la Diputació de Barcelona, sobre les característiques dels continguts digitals- Crear continguts digitals que tinguin en compte els estàndards editorials de la Diputació de Barcelona, la usabilitat i l'accessibilitat- Contribuir a l'objectiu de publicar informació pública rellevant, interessant, ben estructurada i amb correcció lingüística- Conèixer l'estil periodístic, adaptat a la redacció de text per al web, i les característiques especials dels butlletins i de les xarxes socials- Comprendre la funció de l'editor i el valor de l'estratègia, la planificació, l'anàlisi i el manteniment dels continguts digitals- Fer un ús apropiat de les imatges i dels vídeos perquè els continguts digitals siguin més entenedors i accessibles- Aprofundir en el coneixement dels criteris lingüístics a la Diputació de Barcelona

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    24,0 h