Cerca lliure

S'han trobat 10 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció: dirigir i comandar les actuacions necessàries en cas d’emergència.•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    •Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.•Conèixer detalladament el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Conèixer les funcions específiques dels equips d’emergència.•Establir unes pautes d’actuació per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Presencial
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    Objectius generals:•Adquirir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar les funcions assignades en el document d’autoprotecció.Objectius específics:•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.•Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.•Conèixer les funcions específiques dins dels documents d’autoprotecció.•Conèixer els procediments de comunicació interna i externa.•Conèixer els mitjans materials de detecció d’emergències.•Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.

    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    Objectius generals:•Proporcionar als treballadors coneixements bàsics d’actuació en cas d’emergència.Objectius específics:•Conèixer els drets i deures dels treballadors en l’àmbit de les emergències.•Conèixer el document d'autoprotecció de l’edifici o recinte.•Conèixer els procediments de comunicació i coordinació d’emergències.•Proporcionar instruccions d’emergència.•Conèixer els rols i funcions dels equips d’emergència.•Conèixer els recursos per eliminar, reduir o minimitzar els efectes d’una emergència sobre les persones.

    Presencial
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h