Cerca lliure

S'han trobat 11 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    Promoure la reflexió i la intervenció de coneixements al voltant de les violències masclistes.Avançar en l'abordatge d'aquest fenòmen, aprofundint en temàtiques específiques, aportant experiències innovadores i proposant noves línies de treball

    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    Promoure la reflexió i la intervenció de coneixements sobre la LGTBIfòbia.Aprofundir en les temàtiques específiques de la LGTBIAportar experiències innovadores, amb propostes de noves linies de treball.

    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Promoure la reflexió i la intervenció de coneixements sobre la LGTBIfòbia. Aprofundir en les temàtiques específiques de la LGTBI. Aportar experiències innovadores, amb propostes de noves linies de treball.

    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    Promoure la reflexió sobre la igualtat de gènereSensibilitzar envers la necessitat de les polítiques d'igualtatDonar a conèixer el llegat de les dones i el feminisme

    Videoformació
    Durada
    2,5 h
  • Acció formativa

    - Promoure la reflexió sobre la igualtat de gènere.- Sensibilitzar envers la necessitat de les polítiques d'igualtat.- Donar a conèixer el llegat de les dones i el feminisme.

    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h