Cerca lliure

S'han trobat 13 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    Conèixer els elements del text i les estratègies de composició que cal aplicar a la redacció de textos per tal que siguin precisos, correctes i eficaços. També s'hi treballa l'estil, la puntuació, els connectors, els errors més freqüents i els recursos que ens ajuden a resoldre dubtes lingüístics.

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer els elements del text- Adaptar el text a la situació comunicativa- Conèixer i saber aplicar els criteris de redacció de textos - Utilitzar correctament els connectorsUtilitzar correctament els signes de puntuació

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    24,0 h
  • Acció formativa

    -Impulsar l'autonomia i la competència lingüístiques.-Millorar la qualitat lingüística dels textos.

    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    Donar a conèixer els diferents connectors que tenim a l'abast i saber utilitzar-los en els contextos adequats, a fi d'aconseguir crear textos coherents i ben cohesionats.

    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Conèixer els diferents connectors que tenim a l’abast Saber utilitzar els connectors en els contextos adequats

    En línia
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Conèixer les convencions sobre l'ús de les majúscules i les minúscules.

    En línia
    Durada
    4,0 h