Cerca lliure

S'han trobat 11 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    Conèixer el marc legal de l'accés a la informació. Identificar les seves implicacions. Plantejar accions i mesures concretes.Aquesta acció formativa aprofundeix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, de l'accés a la informació.

    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Donar instruments per traslladar l'estratègia a la gestióFacilitar eines per a la gestió del canvi

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions d'imatges en moviment.Conèixer les principals mesures de preservació.Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental. Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics, com pràctics, del tractament dels documents en imatge en moviment.

    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    Identificar els procediments més habituals en el tractament arxivístic dels fons i col·leccions de fotografies.Conèixer les principals mesures de preservació. Atendre les especificitats d'aquests materials quant a la intervenció a nivell documental.Plantejar la intervenció arxivística en imatges digitals.Aquesta acció formativa introdueix en els coneixements tant teòrics com pràctics del tractament dels fons i col·leccions de fotografies.

    Presencial
    Durada
    5,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir un marc pràctic per a l'exercici d'avaluació en el context de programes i intervencions a les biblioteques.- Identificar àmbits i polítiques on poder avaluar.- Posar en comú experiències, interessos i un marc conceptual comú al col·lectiu de tècnics especialistes i directors de biblioteca.

    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    - Oferir eines per a repensar el disseny de serveis públics- Provar eines per comprendre què necessiten, esperen i volen els ciutadans o usuaris d'un servei.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    Conèixer les novetats introduïdes per la llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques, que ens porta a donar el pas definitiu cap a la implantació de l’administració electrònica, interconnectada i transparent. Conèixer el procediment administratiu local i els procediments especials.

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Donar a conèixer les novetats principals de la Llei 40/2015, en especial les normes bàsiques aplicables a tots els ens institucionals. Conèixer el règim de responsabilitat de l’Administració Pública, el règim jurídic dels convenis, el funcionament electrònic així com les relacions electròniques entre administracions.

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments - Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer i aplicar les fases d'un procés de planificació (anàlisi, diagnosi, prognosi, disseny, execució, seguiment i redisseny) per la millora contínua- Identificar els elements bàsics d'un pla i els seus requeriments- Advertir de l'oportunitat i els riscos de la planificació- Estendre la cultura de la planificació als serveis públics, com a eina de millora, i de la transparència i el rendiment de comptes

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    Familiaritzar-se amb conceptes, mètodes i aportacions dels mètodes qualitatius aplicats a l’avaluació de programes i polítiques públiques.Presentar diverses modalitats de recollida d’informació, amb especial èmfasi en l’entrevista qualitativa.Avaluar, amb criteris de validesa científica, el rigor i la qualitat d’avaluacions qualitatives de cara a la seva possible contractació externa.

    Presencial
    Durada
    12,0 h