Cerca lliure

S'han trobat 9 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    Millorar el recorregut que fa l’usuari d’ençà que entra al lloc web, fins que ha comprat/reservat.Donar les idees bàsiques de bones pràctiques d’usabilitat a les empreses, per ser aplicades en un futur.

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    El taller pretén guiar les empreses en el procés de creació de producte i d’experiències que siguin atractives, que ajudin a lluitar contra l’estacionalitat, millorar la qualitat dels serveis que ofereixen i la seva competitivitat.Per aconseguir-ho, és important conèixer les oportunitats de negoci a l’entorn del turisme actiu i de natura.Una part del taller consistirà en fer un treball en grup, d’anàlisi de productes reals que es comercialitzen actualment.

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    • Aplicar els coneixements bàsics de planificació sectorial. • Elaborar plans estratègics de turisme. • Valorar la importància de la planificació turística en l’èxit d’una destinació.

    Semipresencial
    Durada
    60,0 h
  • Acció formativa

    En la formació es dotarà de coneixements per poder entendre la factura energètica, conèixer les principals millores energètiques en equipaments i gestió de les instal·lacions, i les energies renovables actuals.L’objectiu és que, a partir dels coneixements adquirits, s’estigui en capacitat per ser més eficients i reduir:- El consum energètic- El cost de la factura- Les emissions de CO2 associades

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    •Interpretar les dades sobre la informació turística.•Realitzar el tractament de dades d'informació turística per tal que siguin comparables i agregables.•Establir mecanismes d’explotació de dades estadístiques.•Aprendre a realitzar informes de conjuntura turística a nivell local.•Conèixer les principals tècniques d’emmagatzematge de la informació turística de les diferents administracions amb competències en turisme.

    Semipresencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    Vivim en l’era de la hiperconnectivitat en la qual rebem milers d’impactes publicitaris al dia. És imprescindible saber com compra, quan compra i perquè compra el nostre client per adaptar-nos a les seves necessitats. Analitzarem els patrons de conducta del BUYER PERSONA per avaluar el TRAVEL JOURNEY i teixir una estratègia única de comercialització que ens permeti diferenciar-nos dels competidors i augmentar les vendes sense haver de fer grans inversions.Coneixerem tots els canals de comercialització existents al mercat i analitzarem les implicacions legals i econòmiques. Dotarem d’eines per definir el client PERSONA de cada projecte i analitzarem els patrons de conducte de cada perfil de client per saber com captar la seva compra. Dissenyarem el TRAVEL JOURNEY dels clients i seleccionarem els canals de comercialització adients a cada moment. Definirem una estratègia comercial temporal única per a cada perfil de client i establiment.

    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    • Entendre la importància que actualment el màrqueting té en l’activitat turística. • Conèixer l’estructura d’un pla de màrqueting turístic i analitzar-ne les fases de desplegament.• Aplicar les principals eines de màrqueting turístic en l’activitat professional diària.• Implementar les tècniques de màrqueting en la creació i la comercialització de productes turístics d’àmbit local.• Aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting per a productes i destinacions turístiques.

    Semipresencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    - Ampliar el coneixement, per part dels editors web de la Diputació de Barcelona, sobre les característiques dels continguts digitals.- Crear continguts digitals que tinguin en compte els estàndards editorials de la Diputació de Barcelona, la usabilitat i l'accessibilitat.- Contribuir a l'objectiu de publicar informació pública rellevant, interessant, ben estructurada i amb correcció lingüística. - Conèixer l'estil periodístic, adaptat a la redacció de text per al web, i les característiques especials dels butlletins i de les xarxes socials.- Comprendre la funció de l'editor i el valor de l'estratègia, la planificació, l'anàlisi i el manteniment dels continguts digitals.- Fer un ús apropiat de les imatges i dels vídeos perquè els continguts digitals siguin més entenedors i accessibles.- Aprofundir en el coneixement dels criteris lingüístics a la Diputació de Barcelona.

    Presencial
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    - Ampliar el coneixement, per part dels editors web de la Diputació de Barcelona, sobre les característiques dels continguts digitals- Crear continguts digitals que tinguin en compte els estàndards editorials de la Diputació de Barcelona, la usabilitat i l'accessibilitat- Contribuir a l'objectiu de publicar informació pública rellevant, interessant, ben estructurada i amb correcció lingüística- Conèixer l'estil periodístic, adaptat a la redacció de text per al web, i les característiques especials dels butlletins i de les xarxes socials- Comprendre la funció de l'editor i el valor de l'estratègia, la planificació, l'anàlisi i el manteniment dels continguts digitals- Fer un ús apropiat de les imatges i dels vídeos perquè els continguts digitals siguin més entenedors i accessibles- Aprofundir en el coneixement dels criteris lingüístics a la Diputació de Barcelona

    Videoformació amb aula virtual
    Durada
    24,0 h