Cerca lliure

S'han trobat 11 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    - Conèixer el model d'administració electrònica que s'està implementant a la Diputació de Barcelona.- Emprar els criteris, instruccions i models corporatius en el marc de la implantació de l'administració electrònica a la Diputació de Barcelona.- Conèixer les aplicacions corporatives i les diferents eines tecnològiques pròpies de la tramitació electrònica corporativa que formen part del model.

    Presencial
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    Millorar el recorregut que fa l’usuari d’ençà que entra al lloc web, fins que ha comprat/reservat.Donar les idees bàsiques de bones pràctiques d’usabilitat a les empreses, per ser aplicades en un futur.

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer els conceptes fonamentals de la qualitat i la millora contínua: aplicar algunes eines bàsiques que s'utilitzen a l'administració pública. - Conèixer i utilitzar algunes de les principals eines lean relacionades amb la gestió àgil com són les 5 s, la metodologia Kanban, VSM (Value Stream Maping), etc.- Conèixer el model i els beneficis d’implantar un model de gestió ISO 9001 o EFQM.

    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    El taller pretén guiar les empreses en el procés de creació de producte i d’experiències que siguin atractives, que ajudin a lluitar contra l’estacionalitat, millorar la qualitat dels serveis que ofereixen i la seva competitivitat.Per aconseguir-ho, és important conèixer les oportunitats de negoci a l’entorn del turisme actiu i de natura.Una part del taller consistirà en fer un treball en grup, d’anàlisi de productes reals que es comercialitzen actualment.

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    • Aplicar els coneixements bàsics de planificació sectorial. • Elaborar plans estratègics de turisme. • Valorar la importància de la planificació turística en l’èxit d’una destinació.

    Semipresencial
    Durada
    60,0 h
  • Acció formativa

    En la formació es dotarà de coneixements per poder entendre la factura energètica, conèixer les principals millores energètiques en equipaments i gestió de les instal·lacions, i les energies renovables actuals.L’objectiu és que, a partir dels coneixements adquirits, s’estigui en capacitat per ser més eficients i reduir:- El consum energètic- El cost de la factura- Les emissions de CO2 associades

    Videoformació
    Durada
    3,0 h
  • Acció formativa

    •Interpretar les dades sobre la informació turística.•Realitzar el tractament de dades d'informació turística per tal que siguin comparables i agregables.•Establir mecanismes d’explotació de dades estadístiques.•Aprendre a realitzar informes de conjuntura turística a nivell local.•Conèixer les principals tècniques d’emmagatzematge de la informació turística de les diferents administracions amb competències en turisme.

    Semipresencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    - Donar a conèixer els valors i principis bàsics que regulen l’ètica pública i el bon govern. - Implicar als empleats de la corporació en l’impuls dels valors ètics en la seva conducta i els principis de bon govern en tots els àmbits d’actuació de la Diputació.- Donar a conèixer els elements bàsics del Codi de bon govern i qualitat institucional de la Diputació de Barcelona (CBGQI) de la Diputació a tot el personal de la corporació.- Donar a conèixer el Codi de conducta dels càrrecs electes i del personal directiu professional i les seves implicacions.

    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    Vivim en l’era de la hiperconnectivitat en la qual rebem milers d’impactes publicitaris al dia. És imprescindible saber com compra, quan compra i perquè compra el nostre client per adaptar-nos a les seves necessitats. Analitzarem els patrons de conducta del BUYER PERSONA per avaluar el TRAVEL JOURNEY i teixir una estratègia única de comercialització que ens permeti diferenciar-nos dels competidors i augmentar les vendes sense haver de fer grans inversions.Coneixerem tots els canals de comercialització existents al mercat i analitzarem les implicacions legals i econòmiques. Dotarem d’eines per definir el client PERSONA de cada projecte i analitzarem els patrons de conducte de cada perfil de client per saber com captar la seva compra. Dissenyarem el TRAVEL JOURNEY dels clients i seleccionarem els canals de comercialització adients a cada moment. Definirem una estratègia comercial temporal única per a cada perfil de client i establiment.

    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    • Entendre la importància que actualment el màrqueting té en l’activitat turística. • Conèixer l’estructura d’un pla de màrqueting turístic i analitzar-ne les fases de desplegament.• Aplicar les principals eines de màrqueting turístic en l’activitat professional diària.• Implementar les tècniques de màrqueting en la creació i la comercialització de productes turístics d’àmbit local.• Aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting per a productes i destinacions turístiques.

    Semipresencial
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    - Conèixer els principis fonamentals de la creativitat: comprendre la diferència entre innovació i creativitat. - Conèixer i utilitzar algunes de les principals eines de creativitat aplicades en la millora i innovació dels serveis públics.- Facilitar metodologia i eines per incrementar la capacitat d’innovació i la creativitat, en disposar d’un mètode per a la traducció de les idees creatives en innovacions que millorin els serveis i la gestió de l’Administració pública.

    Presencial
    Durada
    20,0 h