Cerca lliure

S'han trobat 33 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Les activitats d'autoaprenentage t'ajudaran a revisar, repassar i fixar els aspectes conceptuals de l'avaluació de projectes

    Exercicis
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Avaluació de projectes
  • Recurs

    En aquest recurs teòric es proposa una metodologia per analitzar problemes i trobar solucions en sis passos. També s'explica com formular objectius clars i mesurables. Per últim, es mostra com un problema de decisió es pot representar mitjançant un arbre de decisió i com es defineix un pla d'acció.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Anàlisi de problemes i presa de decisions
  • Recurs

    Gemma García ens explica quins són els erros més habituals en redactar correus electrònics i aporta solucions per no repetir-los.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Redacció mitjançant el correu electrònic
  • Recurs

    El recurs et permetrà conèixer la metodologia d'avaluació per tal que sigui significativa (disseny, posta en marxa i ravaluació)i treure aprenentatges pràctics per a la seva implantació i millora.

    Guia de projecte o servei
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Avaluació de projectes
  • Recurs

    El recurs exposa el procés que s'ha dut a terme (des de la planificació fins l'avaluació) en el projecte de Modernització Administrativa. S'hi insereixen diferents apunts per a la reflexió i aprenentatge.

    Estudi de casos
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Avaluació de projectes
  • Recurs

    El cas descriu el projecte de l'Escola de Música Municipal. Et permetrà saber interpretar les necessitats d'avaluació i dissenyar el sistema d'avaluació més adient.

    Estudi de casos
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Avaluació de projectes
  • Recurs

    Una administració pública moderna, al servei del ciutadà, s’ha de caracteritzar entre altres aspectes, per dur a terme les seves actuacions amb la màxima eficàcia i transparència possibles. Si tenim en comptes que aquestes actuacions s’expressen principalment través del canal escrit, sembla lògic pensar que el tipus de llenguatge que s’utilitza en la redacció dels documents administratius ha de ser matèria de reflexió constant.

    A més, els documents que concretament s’analitzen en aquests curs, els informes i les propostes de resolucions administratives, tenen una rellevància clau en qualsevol procediment administratiu, ja que reflecteixen les actuacions practicades en les fases d’instrucció, les quals han de ser el resultat d’un procés lògic i jurídic. És per això que el tipus de llenguatge que s’hi utilitzi i la manera com es presenti i organitzi la informació són d’una importància cabdal si es vol aconseguir que la comunicació sigui realment efectiva.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Redacció d'informes per a tècnics especialistes
  • Recurs

    Una Administració pública moderna, al servei del ciutadà, s'ha de caracteritzar, entre altres aspectes, per dur a terme les seves actuacions amb la màxima eficàcia i transparència possibles. Si es té en compte que aquestes actuacions s'expressen principalment a través del canal escrit, sembla lògic pensar que el format i estructura del document o el tipus de llenguatge que s'utilitzi en la redacció dels documents administratius ha de ser matèria de reflexió constant.

    Consegüentment, a l'hora de redactar-los cal fer un veritable esforç tant per utilitzar un llenguatge que sigui clar i entenedor, com per presentar la informació de forma racional, és a dir, ordenada segons les necessitats comunicatives de cada document.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Redacció de documents administratius
  • Recurs

    En aquests mòduls trobaràs el continguts bàsics per endinsar-te en la direcció de projectes en totes les seves fases: 1. Els projectes. Elements bàsics; 2. La direcció de projectes a l’Administració local; 3. La gestió de l’abast del projecte; 4. La gestió dels riscos del projecte; 5. La gestió de la qualitat del projecte; 6. La gestió de les parts interessades del projecte; 7. La gestió de l’equip de treball del projecte i el glossari dels conceptes més rellevants.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de Projectes
  • Recurs

    S'estudia l'entorn de la direcció d'equips de treball per a projectes: com establir l'estructura organitzativa del projecte, com es construeix un equip de treball, com es treballa la motivació dels membres de l'equip, entre d'altres aspectes.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de Projectes
  • Recurs

    Es considera eficiència lectora la capacitat de llegir i entendre ràpidament un text. Aquesta capacitat pot entrenar-se a partir de diferents tècniques que afecten la mecànica lectora i el procés de desxiframent i comprensió del text. Aquest document exposa els principals conceptes relacionats amb la matèria i presenta una sèrie d'exercicis per desenvolupar aquestes habilitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Eficiència lectora
  • Recurs

    El material t'ajudarà a saber de quina manera ha d'actuar la direcció del projecte per prendre determinades decisions i com comprovar que els resultats s'assoleixen d'acord amb allò que s'ha previst.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de Projectes