Cerca lliure

S'han trobat 6 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Una de les habilitats clau per liderar amb efectivitat, i per a una bona gestió del temps, és assignar les tasques de manera eficient i efectiva.
    El recurs aporta continguts per aconseguir-ho i planteja algunes reflexions que poden ser-nos útils per millorar la nostra manera habitual d'assignació.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tècniques de delegació
  • Recurs

    Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
    Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
    El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Reunions
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Gestionar un equip requereix diverses habilitats, tant organitzatives com socials. En aquest manual es presenten les diferents estratègies i recursos que cal conèixer per tal de gestionar un equip de manera eficaç.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats directives: gestió d'equips
  • Recurs

    Aquest material et permetrà reflexionar sobre les diverses motivacions que mouen a les persones i els equips de treball i conèixer l'estructura dels models de cooperació i competència per crear equips de treball.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Material en línia
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, es revisen els conceptes de qualitat i de millora contínua, així com es recalca la importància de la millora contínua en les administracions locals, tant en els processos interns com en les vinculacions externes. També es presenten alguns mètodes i instruments per a la millora contínua. I, finalment, es centra en el rol del comandament pel que fa a la gestió dels processos de millora.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Qualitat en els equips de treball: mecanismes de millora contínua
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual vol oferir una metodologia fàcil i entenedora que permeti afrontar amb garanties els conflictes que es generen, en especial, en l’ambient laboral.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Resolució de conflictes a l'equip de treball