Cerca lliure

S'han trobat 12 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    L'Outlook és més que un programa per enviar i rebre correus electrònics. En aquest recurs d'una hora aprendràs trucs i dreceres que mai havies imaginat.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Planificació i organització del treball personal
  • Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Al material es treballen les accions bàsiques d’un gestor de correu electrònic (Outlook). Et mostrarà com enviar missatges i rebre’ls amb eficàcia, com enviar adjunts, definir les configuracions mínimes del correu (signatures, tipologia de lletra, etc. ), entre d'altres temes.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Outlook 2010
  • Recurs

    El material t'ensenyarà com treballar amb les llistes de contactes i com organitzar el calendari i l'agenda. Enviar emails de manera ràpida a un conjunt de contactes emmagatzemats i fer convocatòries de reunions mitjançant el calendari.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Outlook 2010
  • Recurs

    Aquesta píndola, a banda de repassar com compartir, publicar o enviar el calendari et permetrà conèixer el procés per compartir contactes i tasques.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Outlook 2010
  • Recurs

    Es mostren diferents procediments d’organització que facilitaran la tasca diària. Algunes de les eines que es treballen són la de l’organitzador, la de classificació d’elements de correu, la de gestió de marques de seguiment, entre d'altres.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Outlook 2010
  • Recurs

    Aquí treballaràs les tasques, les notes i el diari, com elements per a gestionar treballs pendents per realitzar, recordatoris i registre d’accions.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Outlook 2010
  • Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania