Cerca lliure

S'han trobat 11 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a finalitat dotar i entrenar els participants en l’ús de les habilitats i els protocols adequats per aconseguir una comunicació efectiva amb la persona objecte de la prestació de serveis davant de cada situació o problema

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
  • Recurs

    El material et permetrà, com a personal tècnic i administratiu, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El material et permetrà, com a tècnic d'ofici, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    La imatge corporativa en l’atenció a la ciutadania
  • Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa,s el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El manteniment dels centres educatius municipals és una de les competències de les regidories d’educació. En aquesta Guia s’exposen els conceptes fonamentals sobre el manteniment i la inversió de reposició que ha de conèixer un regidor/a d’educació.

    Es desenvolupen conceptes relacionats amb el manteniment dels centres educatius com: quan hauria de començar, els costos econòmics del manteniment, les repercussions i els seus efectes, qui el fa, aspectes legals i normatius, aspectes competencials i finalitza amb 10 idees clau.

    La col·lecció Guies de política educativa local ofereix uns materials breus de consulta sobre l’aplicació de les polítiques educatives en l’àmbit municipal

    Autor: Joan Miró Bedós

    Guia de projecte o servei
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Manteniment de centres educatius
  • Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania
  • Acció formativa

    - Identificar i utilitzar els principis i les eines que afavoreixen la resolució de problemes. - Interpretar i relacionar els diferents elements que cal considerar per a una correcta definició i anàlisi dels problemes i per a la presa de decisions.

    Presencial amb suport virtual
    Durada
    20,0 h