Cerca lliure

S'han trobat 38 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Una de les habilitats clau per liderar amb efectivitat, i per a una bona gestió del temps, és assignar les tasques de manera eficient i efectiva.
    El recurs aporta continguts per aconseguir-ho i planteja algunes reflexions que poden ser-nos útils per millorar la nostra manera habitual d'assignació.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tècniques de delegació
    Resource new until
    Nou
  • Recurs

    Les activitats d'autoaprenentage t'ajudaran a revisar, repassar i fixar els aspectes conceptuals de la direcció de persones

    Exercicis
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de persones per a comandaments públics
  • Recurs

    Gemma García ens explica quins són els erros més habituals en redactar correus electrònics i aporta solucions per no repetir-los.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Redacció mitjançant el correu electrònic
  • Recurs

    En aquest recurs aprendreu algunes de les consideracions sobre els efectes que té el treball a distància en les persones de l’equip, l’impacte que hi hagi persones treballant en remot sobre l’equip de treball com a col·lectiu, l’impacte sobre la persona que supervisa i sobre quins estils de supervisió poden ser més útils en la gestió d’equips que treballen a distància.
    El recurs presenta els coneixements bàsics, materials per ampliar i breus exercicis per contribuir a consolidar els aprenentatges.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Lideratge per al teletreball
  • Recurs

    Aquest cas permet treballar amb profunditat l'aplicació de la teoria situacional del lideratge de Hersey-Blanchard.

    Estudi de casos
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de persones per a comandaments públics
  • Recurs

    Aquest cas permet analitzar el lideratge i la direcció, detectar errors, diagnosticar i elaborar propostes i solucions a la situació plantejada.

    Estudi de casos
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de persones per a comandaments públics
  • Recurs

    Una administració pública moderna, al servei del ciutadà, s’ha de caracteritzar entre altres aspectes, per dur a terme les seves actuacions amb la màxima eficàcia i transparència possibles. Si tenim en comptes que aquestes actuacions s’expressen principalment través del canal escrit, sembla lògic pensar que el tipus de llenguatge que s’utilitza en la redacció dels documents administratius ha de ser matèria de reflexió constant.

    A més, els documents que concretament s’analitzen en aquests curs, els informes i les propostes de resolucions administratives, tenen una rellevància clau en qualsevol procediment administratiu, ja que reflecteixen les actuacions practicades en les fases d’instrucció, les quals han de ser el resultat d’un procés lògic i jurídic. És per això que el tipus de llenguatge que s’hi utilitzi i la manera com es presenti i organitzi la informació són d’una importància cabdal si es vol aconseguir que la comunicació sigui realment efectiva.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Redacció d'informes per a tècnics especialistes
  • Recurs

    Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Persuasió i influència: tècniques i estratègies
  • Recurs

    Una Administració pública moderna, al servei del ciutadà, s'ha de caracteritzar, entre altres aspectes, per dur a terme les seves actuacions amb la màxima eficàcia i transparència possibles. Si es té en compte que aquestes actuacions s'expressen principalment a través del canal escrit, sembla lògic pensar que el format i estructura del document o el tipus de llenguatge que s'utilitzi en la redacció dels documents administratius ha de ser matèria de reflexió constant.

    Consegüentment, a l'hora de redactar-los cal fer un veritable esforç tant per utilitzar un llenguatge que sigui clar i entenedor, com per presentar la informació de forma racional, és a dir, ordenada segons les necessitats comunicatives de cada document.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Redacció de documents administratius
  • Recurs

    L'estudi d'aquest material et dotarà, com a comandament públic, de les habilitats i els coneixements necessaris per desenvolupar la direcció de persones.

    Guia de projecte o servei
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Direcció de persones per a comandaments públics
  • Recurs

    S'estudia l'entorn de la direcció d'equips de treball per a projectes: com establir l'estructura organitzativa del projecte, com es construeix un equip de treball, com es treballa la motivació dels membres de l'equip, entre d'altres aspectes.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Direcció de Projectes
  • Recurs

    Es considera eficiència lectora la capacitat de llegir i entendre ràpidament un text. Aquesta capacitat pot entrenar-se a partir de diferents tècniques que afecten la mecànica lectora i el procés de desxiframent i comprensió del text. Aquest document exposa els principals conceptes relacionats amb la matèria i presenta una sèrie d'exercicis per desenvolupar aquestes habilitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Eficiència lectora