Cerca lliure

S'han trobat 9 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Aprèn a crear vídeos formatius i compartir-los amb el teu alumnat amb l’ajuda d’un mòbil, un ordinador i algunes eines fàcils d’aconseguir.
    A través de sis capítols analitzarem totes les passes per a produir un vídeo formatiu des del guió fins a l’edició; coneixerem i analitzarem algunes eines que podem utilitzar i donarem alguns consells i directrius per millorar la qualitat de les nostres produccions.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Els videotutorials són una eina didàctica capaç de presentar els continguts de forma clara i concisa; a més, s’adapten al ritme d’aprenentatge de cada persona, ja que permeten avançar, retrocedir o repetir una informació tantes vegades com es vulgui.
    Per poder elaborar un bon videotutorial, primer de tot cal tenir clar el missatge que es vol transmetre i el públic al qual va dirigit. Per tant, és important tenir preparat un guió que ens marqui els passos que haurem de seguir abans de començar la gravació.
    L’objectiu d’aquest document és proporcionar coneixements teòrics i pràctics que afavoreixin la ideació, el disseny i la creació d’un guió per a la correcta realització d’un videotutorial.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Avui en dia disposem de tecnologies assequibles i econòmiques que ens permeten generar i distribuir continguts audiovisuals amb molta facilitat; ja no és necessari disposar de grans mitjans per a elaborar aquestes petites produccions i això representa una gran oportunitat.
    Aquest recurs recull els diferents aspectes a tenir en compte per a enregistrar, produir i publicar un vídeo a Internet.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania