Cerca lliure

S'han trobat 15 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Realitzar un conjunt d’accions amb un sol clic, mostrar uns registres resultat d’una consulta des d'un formulari, etc. són diferents accions sota el concepte de macro. En aquest tema es definirà el concepte, es detallarà la usabilitat i es treballaran diferents exemples d’aplicació.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    Javier Martínez reflexiona sobre la importància del coneixement com al bé més preuat de les organitzacions. Aquest coneixement es construeix a partir de la capacitat d'aprenentatge no només de cadascun dels seus individus sino de l'organització com a tal.
    En un món en constant acceleració, cal saber desaprendre tot allò que ja no és vàlid a partir d'una reflexió profunda i compartida que ens doni les pautes per enfocar el futur. En les organitzacions, la connexió del coneixement i reflexió de cadasclaucun dels seus membres, a mode de gran cervell, constitueix la clau per seguir creant coneixement.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Aprenentatge organitzacional
  • Recurs

    En aquest material es treballaran els formularis (creats amb assistent i els diferents tipus d'autoformularis) i les macros (accions més emprades).

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell I
  • Recurs

    El material t'ajudarà a, mitjançant les taules, i sobretot les consultes, a generar informes (llistats de dades específiques de la base de dades) per fer impressions posteriorment.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell I
  • Recurs

    Com dissenyar formularis segons les necessitats de l’usuari, conèixer les opcions avançades de creació, definir camps calculats, definir propietats generals del formulari i definir accions automatitzades FALTAVA UN PUNT.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    En aquest contingut podràs veure els diferents informe avançats, en aquest cas, utilitzant les macros.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    El material et donarà les pautes per saber utilitzar, en una base de dades, les taules i conèixer la seva estructura (camps i registres).

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell I
  • Recurs

    Com fer les consultes d'acció i altres consultes avançades que permeten una millor explotació d'una base de dades.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    Com crear consultes i com establir criteris als diferents camps continguts a les consultes.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell I
  • Recurs

    Per definir, saber estructurar i saber crear un conjunt d’accions dins d’una base dades, cal conèixer les opcions de creació de macros i submacros. En aquesta unitat es treballen aquests dos conceptes.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    Com importar dades des de fitxers externs a la base de dades, i com exportar dades des de la base de dades cap a altres fitxers externs amb les diferents eines d'Ms Access.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Access 2010. Nivell II
  • Recurs

    Jesús Martínez, expert en aprenentatge col·laboratiu, reflexiona sobre la necessitat de fer un canvi total de la interfície en les àrees de formació. Cal deixar de posar l'atenció en la formació que programem, avaluant la satisfacció dels participants un cop acabada. Hem de entrar-nos en la detecció de necessitats i l'articulació de recursos diversos que afavoreixin l'aprenentatge en el lloc de treball. Per a això, la figura del facilitador d'aprenentatge, que vetlla perquè l'organització aprengui des de l'aprenentatge dels seus membres, és clau. Solucions com la participació en projectes, comunitats de pràctiques, mentoratge, entre d'altres, poden ser eficaces en aquesta nova etapa de la formació.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Aprenentatge organitzacional