Cerca lliure

S'han trobat 19 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Aquest material t'ajudarà a crear una plantilla, conèixer els diferents models de plantilla existents i veure la protecció dels fulls de càlcul i els llibres.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell II
  • Recurs

    El material et mostrarà com treballar amb les macros (automatització d'accions) i com personalitzar-les a l'entorn (assignar botons, seqüència de tecles o barra de menús).

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell II
  • Recurs

    Mostra com treballar amb l'eina de subtotals (càlculs de resum d'una base de dades). També t'ensenyarà a treballar les diferents funcions de bases de dades.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell II
  • Recurs

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Veuràs com crear una base de dades, tant manualment com amb formularis, així com ordenar dades i les diferents maneres de filtrar-les.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell I
  • Recurs

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Gestió emocional
  • Recurs

    Aquest material et mostrarà les funcions bàsiques de treball amb fulls de càlcul, des de les més simples (suma i autosuma) a les més complexes i elaborades (funcions lògiques).

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell I
  • Recurs

    En aquest material es mostraran les funcions avançades del Ms Excel: data i hora, estadístiques, recerques, referències, funcions lògiques avançades, entre d'altres funcions.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell II
  • Recurs

    Treballaràs les opcions d'impressió de fulls de càlcul (configuració de pàgina, vista preliminar, àrees d'impressió, etc.) i llibres de càlcul.

    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Ofimàtica. Ms Excel 2010. Nivell I
  • Recurs

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Gestió emocional