Cerca lliure

S'han trobat 13 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Aprèn a crear vídeos formatius i compartir-los amb el teu alumnat amb l’ajuda d’un mòbil, un ordinador i algunes eines fàcils d’aconseguir.
    A través de sis capítols analitzarem totes les passes per a produir un vídeo formatiu des del guió fins a l’edició; coneixerem i analitzarem algunes eines que podem utilitzar i donarem alguns consells i directrius per millorar la qualitat de les nostres produccions.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    Els videotutorials són una eina didàctica capaç de presentar els continguts de forma clara i concisa; a més, s’adapten al ritme d’aprenentatge de cada persona, ja que permeten avançar, retrocedir o repetir una informació tantes vegades com es vulgui.
    Per poder elaborar un bon videotutorial, primer de tot cal tenir clar el missatge que es vol transmetre i el públic al qual va dirigit. Per tant, és important tenir preparat un guió que ens marqui els passos que haurem de seguir abans de començar la gravació.
    L’objectiu d’aquest document és proporcionar coneixements teòrics i pràctics que afavoreixin la ideació, el disseny i la creació d’un guió per a la correcta realització d’un videotutorial.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a finalitat dotar i entrenar els participants en l’ús de les habilitats i els protocols adequats per aconseguir una comunicació efectiva amb la persona objecte de la prestació de serveis davant de cada situació o problema

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
  • Recurs

    El material et permetrà, com a personal tècnic i administratiu, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El material et permetrà, com a tècnic d'ofici, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    La imatge corporativa en l’atenció a la ciutadania
  • Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa,s el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Avui en dia disposem de tecnologies assequibles i econòmiques que ens permeten generar i distribuir continguts audiovisuals amb molta facilitat; ja no és necessari disposar de grans mitjans per a elaborar aquestes petites produccions i això representa una gran oportunitat.
    Aquest recurs recull els diferents aspectes a tenir en compte per a enregistrar, produir i publicar un vídeo a Internet.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Treballar amb vídeo digital
  • Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania