Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
En el primer podcast parlem de les precedències.
Es tracta d’ordenar persones i decidir qui va al davant i qui va al darrera. La base jurídica i d’obligat compliment és el RD 2099/1983.…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
Nou - Recurs formatiu
En el segon podcast tractem l’ordenament de les banderes.
La base jurídica és la Llei 39/1981, que estableix la col·locació d’aquests símbols territorials. Indica que s’han d’ubicar en…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
Nou - Recurs formatiu
En aquest segon capítol veurem la relació entre l’estrès i els pensaments
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest tercer pòdcast veurem com podem transformar els pensaments per sortir de l’estrès i convertir-los en quelcom positiu: el benestar.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest quart pòdcast veurem la relació entre l’estrès i les emocions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest cinquè pòdcast veurem com podem transformar les emocions per sortir de l’estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest sisè pòdcast veurem com es relacionen l'estrès i les sensacions.
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
En aquest setè pòdcast veurem com transformar les sensacions. Per sortir de l'estrès i convertir-les en quelcom positiu... en benestar
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Entrevista
Format:Àudio
- Recurs formatiu
L’objectiu principal d’aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l’any 2010 amb l’objectiu de respondre les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
Des de la Gerència de Serveis i amb la col·laboració de l’Institut Cerdà, s’ha realitzat un estudi entorn a les diferents alternatives de gestió de la Distribució urbana de mercaderies (DUM) i el…
Tipus de recurs:Manual
Format:PDF
- Recurs formatiu
La crisis sanitària de la COVID-19 ha obligat a una transformació digital de la majoria d’esdeveniments firals del nostre país. En molts casos, aquesta transformació s’ha produït sense que hi…
Tipus de recurs:Guia de projecte o servei
Format:PDF
- Recurs formatiu
Com dissenyar un pla d'acollida amb formawiki, una eina d'edició visual i de gestió de continguts.
Col·lecció:Gestió del talentTipus de recurs:Ponència
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
Des de recursos humans de l'Ajuntament de Gavà ens expliquen la seva experiència de com intentar retenir el coneixement crític a l'administració pública.
Col·lecció:Gestió del talentTipus de recurs:Ponència
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
Oriol Montanyà, doctor en economia i empresa, obre aquest nou cicle de converses directives parlant sobre el rol i les competències del personal directiu a l'administració pública.
Col·…Col·lecció:Converses DirectivesTipus de recurs:Ponència
Format:Vídeo
- Recurs formatiu
No podem comunicar: per això és important la comunicació 360 a l'entorn laboral. Parlarem sobre l’impacte que té la comunicació verbal i no verbal en el dia a dia a la feina. Veurem tres…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
La comunicació és una batalla de percepcions i, sovint, les persones interpretem la informació de diverses formes. Veurem com comunicar-nos millor amb els companys desenvolupant habilitats que ens…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Ser un bon especialista en una àrea professional, no implica en absolut disposar de bones dots per construir entorns de col·laboració o resoldre conflictes. En aquest capítol coneixerem què és l’…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
El nostre estil comunicatiu té impacte en les nostres converses i relacions. Prendre consciència de quins estils existeixen i saber quin és el nostre ens ajudarà a mantenir una millor comunicació…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Saber com abordar una conversa de manera constructiva i positiva pot marcar la diferència en el resultat del que volem aconseguir. Veurem pautes i eines per saber articular un missatge concret,…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio
- Recurs formatiu
Quants cops has sortit d’una reunió pensant que no has sabut transmetre el que volies? En aquest capítol, aprendrem a preparar-nos per aconseguir millorar la persuasió i efectivitat de les nostres…
Col·lecció:AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recurs:Manual
Format:Àudio