L'art de dir NO
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap oficina | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament executiu | Més d'una àrea | Cap servei | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Cultura | Director bibliobús | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Cultura | Director biblioteca | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Cultura | Subdirector bibliotecari | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Educació, esports i joventut | Director CRTTT | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap secció | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap subsecció | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Cap unitat | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Encarregat | Treball transversal en la prestació de serveis |
Comandament operatiu | Més d'una àrea | Supervisor | Treball transversal en la prestació de serveis |
Habilitació nacional | Presidència | Secretari | Treball transversal en la prestació de serveis |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor | Treball transversal en la prestació de serveis |
Habilitació nacional | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tresorer | Treball transversal en la prestació de serveis |
Tècnic especialista | Acció climàtica | Tècnic control ambiental local | Treball en equip |
Tècnic especialista | Acció climàtica | Tècnic gestió educació i difusió ambiental | Treball en equip |
Tècnic especialista | Acció climàtica | Tècnic laboratori químic/microbiològic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari serveis | Treball en equip |
Tècnic especialista | Cultura | Bibliotecari xarxa | Treball en equip |
Tècnic especialista | Cultura | Tècnic documentació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Cultura | Tècnic gestió cultura | Treball en equip |
Tècnic especialista | Cultura | Tècnic gestió museus - lletres | Treball en equip |
Tècnic especialista | Desenvolupament econòmic, turisme i comerç | Tècnic comerç | Treball en equip |
Tècnic especialista | Desenvolupament econòmic, turisme i comerç | Tècnic gestió programes promoció econòmica i ocupació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Desenvolupament econòmic, turisme i comerç | Tècnic gestió turística | Treball en equip |
Tècnic especialista | Educació, esports i joventut | Professor ensenyament infantil i primària | Treball en equip |
Tècnic especialista | Educació, esports i joventut | Professor ensenyament universitari i secundari | Treball en equip |
Tècnic especialista | Educació, esports i joventut | Tècnic educació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Educació, esports i joventut | Tècnic esports | Treball en equip |
Tècnic especialista | Educació, esports i joventut | Tècnic joventut | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Educador | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Fisioterapeuta | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Infermer | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Metge medicina general | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Psicòleg clínic psiquiatria | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Psicòleg clínic toxicomanies | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic consum | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic dietista | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic farmàcia | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic gestió atenció a usuari i imatge | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic gestió polítiques socials | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Tècnic salut pública | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Terapeuta ocupacional | Treball en equip |
Tècnic especialista | Igualtat i sostenibilitat social | Treballador social | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Enginyer agrícola | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Enginyer camins/canals/ports | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Enginyer forestal | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Enginyer obres públiques | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Enginyer territori | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic arqueologia | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic arquitectura | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic especialista en dret urbanístic i del medi | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic geografia | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic gestió medi natural | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic gestió ús públic espais naturals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic història | Treball en equip |
Tècnic especialista | Infraestructures i espais naturals | Tècnic sistemes informació territorial | Treball en equip |
Tècnic especialista | Innovació, governs locals i cohesió territorial | Tècnic informàtica | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Director programa | Treball transversal en la prestació de serveis |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Enginyer industrial | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Professor ensenyament no formal | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Responsable | Treball transversal en la prestació de serveis |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic anàlisi organitzacional | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic assessor | Treball transversal en la prestació de serveis |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic especialista en dret funció publica/relacions laborals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic especialista en dret local | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic gestió | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic gestió polítiques publiques | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic gestió recursos humans | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic organització/processos | Treball en equip |
Tècnic especialista | Més d'una àrea | Tècnic selecció/desenvolupament | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Lletrat assessor | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Lletrat coordinador | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Redactor | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Secretari delegat | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic arxivística | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic cooperació local | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic correcció lingüística | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic gestió comunicació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic gestió participació ciutadana | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic gestió programes europeus i solidaritat | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic gestió publicacions | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic gestió sistemes i fons documentals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic multimèdia | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic producció editorial | Treball en equip |
Tècnic especialista | Presidència | Tècnic relacions públiques | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Delegat protecció de dades | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Interventor delegat | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tècnic especialista en dret fiscal | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tècnic gestió contractació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tècnic gestió patrimoni | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tècnic prevenció riscos laborals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Recursos humans, hisenda i serveis interns | Tècnic serveis econòmics | Treball en equip |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2213.jpg
Els diferents models conductuals en els que ens movem cada dia poden tenir diverses causes i poden manifestar-se de formes molt diferents D’entre les diferents possibilitats, la conducta assertiva es manifesta com l’expressió adequada de les emocions en les relacions socials, sense que hi hagi ansietat o agressivitat. Per això, l’assertivitat esdevé una eina clau en totes les dimensions de les relacions humanes i, òbviament, també en les professionals.
El recurs ens dóna coneixement sobre aquest tema, i ens aporta eines per a la reflexió i per a la pràctica d'algunes tècniques que ens ajudaran en la pràctica de l'assertivitat.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2327.jpg
En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2462.jpg
El cos parla. Podem tenir en compte alguns recursos ens dóna per empoderar-nos.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2273.jpg
En aquest recurs aprendreu com utilitzar la comunicació assertiva en la gestió per objectius i aspectes a considerar sobre la relació entre emocions i lideratge. Tot plegat cal tenir-ho present per a una millor relació amb la revisió de la planificació i les expectatives i també a l’hora de fer l’assignació i seguiment de l’activitat.
També hi trobareu pautes sobre les característiques d’una bona retroacció i les passes a seguir per donar-la.
El recurs presenta els coneixements bàsics, materials per ampliar-los i breus exercicis per contribuir a consolidar els aprenentatges.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1978.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a finalitat dotar i entrenar els participants en l’ús de les habilitats i els protocols adequats per aconseguir una comunicació efectiva amb la persona objecte de la prestació de serveis davant de cada situació o problema
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg
Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo