Introducció a l'atenció a la ciutadania

Recurs

Introducció a l'atenció a la ciutadania

El material et permetrà, com a tècnic d'ofici, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Agrupació
Introducció a l'atenció a la ciutadania
Promotor
Direcció de Serveis de Formació
Descriptors
Atenció a la ciutadania

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Oficis Acció climàtica Manteniment instal·lacions mediambientals/presa mostres Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Igualtat i sostenibilitat social Auxiliar cuina Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Igualtat i sostenibilitat social Cuiner Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Igualtat i sostenibilitat social Operari serveis cosidor Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Igualtat i sostenibilitat social Operari serveis cuina Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Igualtat i sostenibilitat social Operari serveis rober Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Explotacions agroforestals Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Guaita/informador Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Guarda forestal Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Laboratori obres públiques Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Manteniment forestal Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Mobilitat i seguretat viària Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Obres públiques Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Permisos obres públiques Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Infraestructures i espais naturals Presa de dades Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Més d'una àrea Operari serveis neteja Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Ajudant serveis Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Conductor serveis logístics Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Fuster Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Instal·lador Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Jardiner Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Magatzemer Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Manteniment vehicles Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Mecànic/construccions metàl·liques Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Oficial serveis Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Operari serveis logístics Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Paleta Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Pintor Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Reproducció gràfica Orientació de servei a la ciutadania
Oficis Recursos humans, hisenda i serveis interns Xofer Orientació de servei a la ciutadania

Recursos relacionats

  • Recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    El material et permetrà, com a personal tècnic i administratiu, reclicar-t´he i tenir una formació continuada, tant en temes tècnics com en habilitats personals per la correcta atenció al ciutadà.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa,s el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Introducció a l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Gestió emocional en l'atenció a la ciutadania
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a finalitat dotar i entrenar els participants en l’ús de les habilitats i els protocols adequats per aconseguir una comunicació efectiva amb la persona objecte de la prestació de serveis davant de cada situació o problema

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    La imatge corporativa en l’atenció a la ciutadania
  • Recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tractament de situacions difícils en l'atenció a la ciutadania