Comunicació interpersonal en temps difícils: què hem de fer sobretot bé

Recurs
Comunicació interpersonal en temps difícils: què hem de fer sobretot bé

Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Tipus de recurs:
Ponència
Format:
Vídeo
Agrupació:
Persuasió i influència: tècniques i estratègies
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Converses Directives

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Influència i persuasió
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Influència i persuasió
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Cap gabinet Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador àrea Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador general Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Coordinador matèria Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Director gabinet Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Director serveis Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Gerent serveis Influència i persuasió
Directiu Més d'una àrea Subdirector Influència i persuasió
Habilitació nacional Presidència Secretari Influència i persuasió
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Tresorer Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Influència i persuasió
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2264.jpg

    Una de les habilitats clau per liderar amb efectivitat, i per a una bona gestió del temps, és assignar les tasques de manera eficient i efectiva.
    El recurs aporta continguts per aconseguir-ho i planteja algunes reflexions que poden ser-nos útils per millorar la nostra manera habitual d'assignació.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1979.jpg

    Manual de lectura per al participant del curs. Gestionar un equip requereix diverses habilitats, tant organitzatives com socials. En aquest manual es presenten les diferents estratègies i recursos que cal conèixer per tal de gestionar un equip de manera eficaç.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg

    Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg

    Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2000.jpg

    Aquest material et permetrà reflexionar sobre les diverses motivacions que mouen a les persones i els equips de treball i conèixer l'estructura dels models de cooperació i competència per crear equips de treball.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2334.jpg

    La videopíndola ofereix diverses idees per poder activar un equip de treball.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2020.jpg

    Aquest material et mostra els conceptes essencials a tenir en compte en la negociació: bases fonamentals dels processos de negociació, com aconseguir beneficis per a totes les parts, necessitats, desitjos i posicions en la negociació, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia