Càpsula: el procés d'assignació d'activitat

Recurs

Càpsula: el procés d'assignació d'activitat

Una de les habilitats clau per liderar amb efectivitat, i per a una bona gestió del temps, és assignar les tasques de manera eficient i efectiva.
El recurs aporta continguts per aconseguir-ho i planteja algunes reflexions que poden ser-nos útils per millorar la nostra manera habitual d'assignació.

Tipus de recurs
Manual
Format
Material en línia
Agrupació
Tècniques de delegació
Promotor
Direcció de Serveis de Formació
Descriptors
Treball en equip
Lideratge
Organització del treball
Resource new until
Nou

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Més d'una àrea Cap oficina Direcció de persones
Comandament executiu Més d'una àrea Cap servei Direcció de persones
Comandament operatiu Cultura Director bibliobús Direcció de persones
Comandament operatiu Cultura Director biblioteca Direcció de persones
Comandament operatiu Cultura Subdirector bibliotecari Direcció de persones
Comandament operatiu Educació, esports i joventut Director CRTTT Direcció de persones
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap secció Direcció de persones
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap subsecció Direcció de persones
Comandament operatiu Més d'una àrea Cap unitat Direcció de persones
Comandament operatiu Més d'una àrea Encarregat Direcció de persones
Comandament operatiu Més d'una àrea Supervisor Direcció de persones
Habilitació nacional Presidència Secretari Direcció de persones
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Interventor Direcció de persones
Habilitació nacional Recursos humans, hisenda i serveis interns Tresorer Direcció de persones
Tècnic especialista Més d'una àrea Director programa Direcció de persones
Tècnic especialista Més d'una àrea Responsable Direcció de persones
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic assessor Direcció de persones

Recursos relacionats

  • Recurs

    Aquest material t'oferirà pautes per fer un seguiment precís i exhausitiu de les tasques delegades, de manera que el resultat final sigui el desitjat.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tècniques de delegació
  • Recurs

    Aquest material t'ajudarà a desenvolupar habilitats per a delegar de manera eficaç i afavorir la motivació i la implicació de les persones que integren els equips de treball. Entre d'altres aspectes treballaràs la importància de no improvisar, d'entendre i gestionar els aspectes previs a una correcta delegació, preparar alternatives, etc.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Tècniques de delegació
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. Gestionar un equip requereix diverses habilitats, tant organitzatives com socials. En aquest manual es presenten les diferents estratègies i recursos que cal conèixer per tal de gestionar un equip de manera eficaç.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Habilitats directives: gestió d'equips
  • Recurs

    Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Aquest material et permetrà reflexionar sobre les diverses motivacions que mouen a les persones i els equips de treball i conèixer l'estructura dels models de cooperació i competència per crear equips de treball.

    Manual
    Format
    Material descarregable
    Material en línia
    Agrupació
    Motivació d'equips
  • Recurs

    Trello és un gestor de projectes en línia que t'ajudarà a organitzar cites, lliuraments i recordatoris per compartir amb el teu equip. Amb aquesta classe virtual podràs descobrir els avantatges de l'eina.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    Guia d'habilitats
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Planificació i organització del treball personal
  • Recurs

    Manual de lectura per al participant del curs. En aquest manual, es revisen els conceptes de qualitat i de millora contínua, així com es recalca la importància de la millora contínua en les administracions locals, tant en els processos interns com en les vinculacions externes. També es presenten alguns mètodes i instruments per a la millora contínua. I, finalment, es centra en el rol del comandament pel que fa a la gestió dels processos de millora.

    Manual
    Format
    Material en línia
    Agrupació
    Qualitat en els equips de treball: mecanismes de millora contínua
  • Recurs

    Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Ponència
    Format
    Audiovisual
    Agrupació
    Persuasió i influència: tècniques i estratègies