Acció formativa del BAF
L'atenció ciutadana en relació amb els procediments de gestió i recaptació. Preguntes freqüents (FAQS)
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Personal de l'ORGT amb funcions d'atenció a la ciutadania
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
8.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 20
| Òptim  
30
| Màxim  
40
Tipus d'acreditació:
Certificat d’aprofitament
Temàtica:
Objectius

Conèixer el nou paradigma en el dret administratiu dels segle XXI basat en el bon govern i la bona administratiu.
Orientar l'atenció al contribuent cap a la presa de les millors decisions possibles en el seu servei a la bona administració.
Fomentar la qualitat i la transparència en la gestió pública.
Conèixer els procediments d'actuació a partir dels reptes que ens presenta l'atenció ciutadana amb l'objectiu d'unificar criteri en aplicació de les bones pràctiques.
Ajudar diligentment als contribuents en el marc dels procediments digitals, com assenyala la STS de 15 de gener de 2024.
Observar, analitzar i reflexionar a partir de supòsits pràctics.
Assolir valors compartits, codis ètics i la missió de l'organització.

Continguts
. Funció pública i servei a la ciutadania. Bon govern i bona administració.
. L'atenció ciutadana (presencial, telefònica i telemàtica)
. Canals d'atenció ciutadana
. Comunicació efectiva
. Codi de bones pràctiques
. Supòsits pràctics d'atenció al contribuent
Metodologia d'impartició
Es combinarà teoria i activitats pràctiques
Metodologia d'avaluació
Prova tipus test
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Tècnic auxiliar Serveis Generals i Transició Digital Agent tributari Gestió tributària i recaptació
Tècnic especialista Serveis Generals i Transició Digital Gestor tributari Gestió tributària i recaptació
Tècnic especialista Serveis Generals i Transició Digital Tècnic tributari Gestió tributària i recaptació