Com aconseguir més reserves online amb una bona experiència d'usuari

Acció formativa

Com aconseguir més reserves online amb una bona experiència d'usuari

Àrea promotor de formació
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits
Les edicions d'aquesta acció es programaran territorialment, consultar calendari.
Nombre de participants:
Mínim
5
Òptim
7
Màxim
7
Canal
Videoformació
Durada:
3,0 h
Presencial
0,0 h
Videoformació
3,0 h
Treball en línia
0,0 h
Modalitat
taller

Programa, avaluació i acreditació

APARTATS:
Quins objectius tenen els llocs web?
Quins perfil d’usuaris tenim?
Repassarem recorreguts que fa el nostre usuari per entendre en quines problemàtiques es pot trobar.
Proposarem millores.Conclusions.

Millorar el recorregut que fa l’usuari d’ençà que entra al lloc web, fins que ha comprat/reservat.
Donar les idees bàsiques de bones pràctiques d’usabilitat a les empreses, per ser aplicades en un futur.

sessió de videoformació
Assistència
no avaluació
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Desenvolupament econòmic, turisme i comerç Tècnic gestió turística Visió global