Acció formativa del BAF
Com editar i publicar en el Portal de Transparència de la Diba en la nova plataforma del Consorci AOC
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
- Personal de la Diputació de Barcelona que publica informació publica al Portal de Transparència com a Referents de transparència.
- Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d’aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
sessió de formació
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
1.50 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   1.50 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Objectius

• Conèixer les funcions bàsiques de l'edició del portal de transparència de l'AOC.
• Conèixer els recursos disponibles per a la seva actualització.
• Conèixer eines i recursos per transformar la informació administrativa en informació més accessible i propera a la ciutadania.

Continguts
1. Com editar continguts en la nova plataforma AOC: actualització de continguts
2. Com nodrir el repositori d'arxius per a cada ítem del Portal. Com adjuntar imatges, infografies o documents.
3. Com publicar en la nova plataforma del Consorci AOC.
Metodologia d'impartició
Sessió teòrica i pràctica sobre el funcionament i ús de la plataforma AOC en l'edició i actualització de continguts pel Portal de Transparència de la Diputació de Barcelona en un nou entorn tecnològic.
Metodologia d'avaluació
L'assistència a tota la sessió és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Destinataris
Col·lectiu professional Àrea funcional Perfil formatiu Competència
Suport administratiu Més d'una àrea Administratiu Gestió de processos i e-administració
Tècnic especialista Més d'una àrea Tècnic organització/processos Gestió de processos i e-administració